Toggle navigation
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
فرایند پذیرش مقالات
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
شیوه ارسال مقاله
توضیحات پرداخت هزینه بررسی مقالات
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
نویسنده =
%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
تعداد مقالات:
1
الگوی تلفیقی طراحی سؤال در کتابهای درسی دانشگاهی: مطالعة موردی کتابهای درسی گروه علوم تربیتی و روانشناسی «سمت»
دوره 23، شماره 45، اسفند 1398، صفحه
181-204
10.30487/rwab.2020.103457.1329
مسعود کیانی؛ محمد آرمند
مشاهده مقاله
اصل مقاله
725.48 K
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 27 (1402)
دوره 26 (1401)
دوره 25 (1400)
دوره 24 (1399)
دوره 23 (1398)
دوره 22 (1397)
دوره 21 (1396)
دوره 20 (1395)
دوره 19 (1394)
دوره 18 (1393)
دوره 17 (1392)
دوره 16 (1391)
دوره 15 (1390)
دوره 14 (1388)
دوره 13 (1387)
دوره 12 (1386)
دوره 11 (1385)
دوره 10 (1384)
دوره 9 (1383)
دوره 8 (1382)
دوره 7 (1381)
دوره 6 (1380)
دوره 5 (1379)
دوره 3 (1377)
دوره 2 (1376)
دوره 1 (1375)