سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها
پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی
2676-7503
14
21
2009
04
21
جایگاه خطیر علوم انسانی
11
20
16405
FA
Journal Article
2016
01
05
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها
پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی
2676-7503
14
21
2009
04
21
شاخصهای ارزیابی و نقد کتابهای درسی دانشگاهی
21
30
16406
FA
Journal Article
2016
01
05
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها
پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی
2676-7503
14
21
2009
04
21
تبیین معیارهای محتوایی کتابهای درسی دانشگاهی رشته علوم تربیتی، مشاوره و روان شناسی
31
49
16407
FA
Journal Article
2016
01
05
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها
پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی
2676-7503
14
21
2009
04
21
تحلیل انتقادی منابع دروس آموزش عالی (رویکردها و چالشها)
50
64
16408
FA
Journal Article
2016
01
05
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها
پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی
2676-7503
14
21
2009
04
21
نکاتی چند درباره ویرایش متون درسی
65
76
16409
FA
Journal Article
2016
01
05
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها
پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی
2676-7503
14
21
2009
04
21
ضرورت بازنگری سرفصل دروس رشته ادیان و عرفان
79
91
16410
FA
Journal Article
2016
01
05
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها
پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی
2676-7503
14
21
2009
04
21
تأثیر راهبردهای یادگیری در کتب درسی زبان بر میزان فراگیری زبان آموزان
92
111
16411
FA
Journal Article
2016
01
05
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها
پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی
2676-7503
14
21
2009
04
21
ضرورت تدوین کتاب شناسی موضوعی پایان نامه های دانشگاهی
112
125
16412
FA
Journal Article
2016
01
05