ابوالصدق، سارا (1390). کاربرد متنکاوی در بررسی ادبیات مهندسی صنایع، یزد: دانشگاه یزد.
پرچمی جلال، مجید، شکیبا زاهد، هادی و محمدامین قادری (1399). «مقایسة تطبیقی ابزار پرسشنامه و ابزار متنکاوی در شناسایی معیارهای مؤثر بر شرکت/عدم شرکت مشاوران در مناقصات بینالمللی صنعت آب ـ نمونة موردی شرکت مهندسی مشاور»، نشریة آبکشی و زهکشی ایران، شمارة 2، جلد 14، ص 498ـ510.
رضی، احمد (1388). «شاخص ارزیابی و نقد کتابهای درسی دانشگاهی»، عیار، سال چهاردهم، دورة 14، شمارة 21، ص 21ـ30.
صبحی قراملکی، ناصر (1398). اخلاق حرفهای، تهران: نشر دانشگاهی ـ علمی کاربردی.
عباسی، محمدرضا و علیاصغر شیرهپزآرانی (1390). «سیاستگذاری کیفیت آموزش عالی: چالشها و چشماندازها»، پنجمین همایش ارزیابی کیفیت در نظام دانشگاهی، تهران: دانشگاه تهران (پردیس دانشکدههای فنی).
عبدی نسب، علیرضا، مؤمنی، عصمت و سیدمهدی طاهری (1397). «طراحی الگوی سیستم نرمافزاری اعتباریابی کتابهای دانشگاهی مبتنی بر متنکاوی»، پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی، سال بیست و دوم، شمارة 42 ، ص 38ـ77.
عظیمی همت، منیره و فاطمه شمس عزت (1394). «مروری بر متنکاوی متون فارسی»، دومین کنفرانس بینالمللی و سومین همایش ملی کاربرد فناوریهای نوین در علوم مهندسی، مشهد: دانشگاه تربت حیدریه، دانشگاه فردوسی مشهد.
کاردان، احمد آقا و مینا کیهانینژاد (1391). «ارائة مدلی برای استخراج اطلاعات از مستندات متنی،
مبتنی بر متـن کاوی در حـوزة یادگیـری الکترونیکی»، فـناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، 4 (11ـ12)، ص 47ـ57.
کاردان، علیمحمد (1382). «نقش کتابهای دانشگاهی و ویژگیهای آن»، سخن سمت، دورة 8، شمارة 10، ص 13ـ20.
موسوی، سمیه سادات و رضا حبیبی (1399). «نقد ساختاری کتاب اخلاق اسلامی؛ مبانی و مفاهیم، براساس مدلهای تحلیل محتوای توصیفی و ارتباطی»، پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی، دورة 24، شمارة 46، ص 146ـ165.
Aldowah H., Al-Samarraie H. & W. M. Fauzy (2019). “Educational data mining and learning analytics for 21st century higher education: A review and synthesis”, Telematics and Informatics Elsevier Ltd, 37: 13-49, 01-Apr.
Fan, W., & A. Bifet (2013). “Mining big data: Current status, and forecast to the future”, ACM SIGKDD Explorations Newsletter, 14(2): 1-5.
Hussain, S., Dahan, N.A., Ba-Alwib, F.M. & N. Ribata (2018). “Educational data mining and analysis of students ‘academic performance using WEKA”, Indonesian Journal od Electrical Engineering and computer science, 9 (2).
Jusoh, S. & H. M. Alfawareh (2009). “Agent-based knowledge mining architecture”, Proceedings of the 2009 International Conference on Computer Engineering and Applications, IACSIT, 602-606.
Miranda Santo, Marcio de, Gilda Massari Coelho, Dalci Maria dos Santos & Lélio Fellows Filho (2006). “Text mining as a valuable tool in foresight exercises: A study on nanotechnology”, Technological Forecasting and Social Change, 73 (8): 1013-27.
Null, W. (2016). Curriculum: From Theory to Practice, Rowman & Littlefield.
Ojala, T., Cruz, E., Costa, J. & J. Korhonen (2008). “Mobile lecture interaction: Making technology and learning click”, IADIS International Conference Mobile Learning, 7: 8-15.
Rehmani, A. (2003). “Impact of public examination system on teaching and learning in pakistan. retrieved december 24”, 2010 from http://www. aku.edu/AKUEB/pdfs/ pubexam.pdf.
Shettar R, Shobha G. (2007). “Survey on mining in semi-structured data”, International Journal of Computer Science and Network Security, 7(8): 226-231.
Singh, Neha, Clark Hu, & W. S. Roehl (2007). “Text mining a decade of progress in hospitality human resource management research: Identifying emerging thematic development”, International Journal of Hospitality Management, 26 (1): 131-47.
Wu, C., Mai, F., & X. Li (2021). “The effect of content depth and deviation on online review helpfulness: Evidence from double-hurdle model”, Information and Management, 58(2), doi: 10.1016/j.im.2020.103408
Xu, Z., Frankwick, G. L., & E. Ramirez (2016). “Effects of big data analytics and traditional marketing analytics on new product success: A knowledge fusion perspective”. Journal of Business Research, 69(5): 1562-1566.