آ
-
آرمند، محمد
طراحی و تولید کتاب درسی الکترونیکی و بررسی تأثیر آن بر یادگیری و نگرش دانشجویان [دوره 16، شماره 27، 1391، صفحه 82-98]
-
آرمند، محمد
اصول طراحی و نگارش کتابهای درسی الکترونیکی [دوره 16، شماره 25، 1391، صفحه 7-26]
ا
-
احمدوند، سلمان
تحلیل [مفهوم] اصالت با نظر به دلالتها (معانی) و چالشهای آن برای «ESP» [دوره 16، شماره 27، 1391، صفحه 24-41]
-
استادزاده، زهرا
نیازسنجی واحد درسی «گویششناسی» و ضرورت تدوین کتاب درسی دانشگاهی مربوط [دوره 16، شماره 25، 1391، صفحه 93-110]
-
اسدیان، آزاده
تحلیل جایگاه و همسویی منابع درسی برنامه کارشناسی ارشد رشته علمسنجی در نظام آموزش عالی ایران با اهداف و اولویتهای نقشه جامع علمی کشور [دوره 16، شماره 27، 1391، صفحه 99-120]
ب
-
بهرام بیگی، مهری
ویژگیهای مطلوب در تدوین سرفصل درسی دانشگاهی با نقد بر سرفصلهای درسی رشته زبان فرانسه [دوره 16، شماره 25، 1391، صفحه 44-58]
-
بهرامی، مریم
ارزیابی تحلیلی کتاب زبان انگلیسی عمومی [دوره 16، شماره 25، 1391، صفحه 59-78]
پ
-
پورعزت، دکتر علی اصغر
تأملی بر نقش گروههای کار فرا زمانی در توسعه دانش از طریق تدوین دانشنامهها و شرحنویسی بر کتابهای علمی و دانشگاهی [دوره 16، شماره 25، 1391، صفحه 27-43]
ت
-
ترکی، محمدرضا
نقد و تکملهای بر سراچة آوا و رنگ [دوره 16، شماره 27، 1391، صفحه 121-146]
ج
-
جابر، مریم
انسجام متن تعاریف در کتابهای درسی دانشگاهی [دوره 16، شماره 26، 1391، صفحه 25-45]
چ
-
چایچی امیرخیز، احمد
بررسی و تحلیل سیر کیفی و کمّی محتوای آموزشی دروس باستانشناسی در ایران [دوره 16، شماره 26، 1391، صفحه 60-80]
ح
-
حسینی، سیدمحمدحسین
نقدی بر کتابهای درسی دانشگاهی رشته علوم تربیتی در ایران [دوره 16، شماره 26، 1391، صفحه 119-142]
ر
-
رشیدی، ناصر
تحلیل انتقادی گفتمان کتاب Reader’s Choice بر اساس چهارچوب هاج و کرس [دوره 16، شماره 26، 1391، صفحه 99-118]
-
رشیدی، ناصر
ارزیابی تحلیلی کتاب زبان انگلیسی عمومی [دوره 16، شماره 25، 1391، صفحه 59-78]
-
رضایی، عیسی
طراحی و تولید کتاب درسی الکترونیکی و بررسی تأثیر آن بر یادگیری و نگرش دانشجویان [دوره 16، شماره 27، 1391، صفحه 82-98]
-
رضایی، عیسی
اصول طراحی و نگارش کتابهای درسی الکترونیکی [دوره 16، شماره 25، 1391، صفحه 7-26]
ز
-
زارعی، مریم
تحلیل انتقادی گفتمان کتاب Reader’s Choice بر اساس چهارچوب هاج و کرس [دوره 16، شماره 26، 1391، صفحه 99-118]
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
طراحی و تولید کتاب درسی الکترونیکی و بررسی تأثیر آن بر یادگیری و نگرش دانشجویان [دوره 16، شماره 27، 1391، صفحه 82-98]
س
-
سعیدی، محمدرضا
بررسی و تحلیل سیر کیفی و کمّی محتوای آموزشی دروس باستانشناسی در ایران [دوره 16، شماره 26، 1391، صفحه 60-80]
ش
-
شاهحسینی، پروانه
ابزارهای مطالعاتی در منابع جغرافیایی [دوره 16، شماره 25، 1391، صفحه 79-92]
-
شعبانی، زهرا
فراتحلیل تحول اخلاقی در تحقیقات انجام شده طی سالهای 1365ـ1388 [دوره 16، شماره 27، 1391، صفحه 42-81]
ع
-
عزتی، مرتضی
بررسی امکانپذیری تدوین محتوای متون درسی رشته اقتصاد اسلامی و ارائة الگویی برای آن [دوره 16، شماره 26، 1391، صفحه 1-24]
غ
-
غلامحسین زاده، غلامحسین
ضرورت تأسیس گرایشهای بین رشته ای در رشته زبان و ادبیات فارسی [دوره 16، شماره 26، 1391، صفحه 81-98]
ف
-
فردوسی پور، عاطفه
اثربخشی پاراگرافبندی متن علمی بر درک مطلب دانشجویان [دوره 16، شماره 26، 1391، صفحه 46-59]
ک
-
کمائی فرد، سعیده
انسجام متن تعاریف در کتابهای درسی دانشگاهی [دوره 16، شماره 26، 1391، صفحه 25-45]
م
-
مرقاتی، سیدطه
تحلیل فقهی و حقوقی ممنوعیت تولید خودآموز و تکثیر غیرمجاز کتابهای درسی [دوره 16، شماره 27، 1391، صفحه 1-23]
-
مطور، معصومه
نقدی بر کتابهای درسی دانشگاهی رشته علوم تربیتی در ایران [دوره 16، شماره 26، 1391، صفحه 119-142]
-
معتمدی، اسفندیار
بررسی تاریخ تحولات کتابهای درسی مدارس در ایران (1230ـ1390ﻫ . ش) [دوره 16، شماره 25، 1391، صفحه 111-131]
ن
-
ناصح، محمدامین
نیازسنجی واحد درسی «گویششناسی» و ضرورت تدوین کتاب درسی دانشگاهی مربوط [دوره 16، شماره 25، 1391، صفحه 93-110]
-
نثری، شبنم
طراحی و تولید کتاب درسی الکترونیکی و بررسی تأثیر آن بر یادگیری و نگرش دانشجویان [دوره 16، شماره 27، 1391، صفحه 82-98]
-
نثری، شبنم
اصول طراحی و نگارش کتابهای درسی الکترونیکی [دوره 16، شماره 25، 1391، صفحه 7-26]
-
نوروزیچاکلی، عبدالرضا
تحلیل جایگاه و همسویی منابع درسی برنامه کارشناسی ارشد رشته علمسنجی در نظام آموزش عالی ایران با اهداف و اولویتهای نقشه جامع علمی کشور [دوره 16، شماره 27، 1391، صفحه 99-120]
-
نوشی کوچکسرائی، موسی
تحلیل [مفهوم] اصالت با نظر به دلالتها (معانی) و چالشهای آن برای «ESP» [دوره 16، شماره 27، 1391، صفحه 24-41]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد