نمایه نویسندگان

آ

  • آرمند، محمد شناسایی ویژگی‌های کتاب درسی دانشگاهی به‌منظور طراحی الگو با رویکردکیفی فراترکیب [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 88-118]
  • آرمند، محمد شناسایی و اولویت بندی ملاک‌های ارزیابی کتب چاپی در حوزه علوم پزشکی [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 237-271]

ا

  • اسلامی، محرم معرفی و نقد کتاب ساخت نوایی زبان فارسی: تکیة واژگانی و آهنگ [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 262-290]
  • افشاری، مرتضی تحلیل بازنمایی «نقاشی انقلاب» در کتاب‏های دانشگاهی با رویکرد تاریخ فرهنگی (نمونۀ موردی: کتاب تاریخ نقاشی ایران از آغاز تا عصر حاضر؛ سازمان سمت) [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 31-52]
  • امینی، منصور مطالعه تطبیقی «حق مؤلف» و «حق نشر» در نظام‌های حقوقی رومی-ژرمنی و کامن‌لا با نگاهی بر حقوق ایران [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 228-261]

ب

  • بابائی، زهرا واکاوی درس کارورزی دانشجو- معلمان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان: یک فهم آموزشی توسعه‌مدار [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 289-314]
  • بابازاده اقدم، عسگر بررسی، تحلیل و نقد کتاب «الگوهای ارزیابی ترجمه، با تکیه بر زبان عربی» [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 193-213]
  • باوفا، مرجان تحلیل‌‌کمی وکیفی مؤلفه‌های تألیفی و طراحی کتاب درسی(تفسیر موضوعی قرآن کریم: آموزه‌هایی از فضائل و حقوق اهل بیت (علیه السلام) در قرآن/ فتح‌الله نجارزادگان) [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 53-82]
  • بهرام بیگی، مهری پیشنهاد چارچوب جهت تدوین کتاب ترجمۀ متون ساده از فرانسه به فارسی [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 29-54]
  • بهروزی، علی شناسایی و اولویت بندی ملاک‌های ارزیابی کتب چاپی در حوزه علوم پزشکی [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 237-271]

پ

  • پروین، نورالدین بررسی تأثیر بازخوردهای اصلاحی مکتوب بر یادگیری نگارش زبان خارجی: مطالعه مقایسه‌ای بازخوردهای فرازبانشناختی ، فراخوانشی و نو قالب در مجموعه آموزشی صدی الحیاة [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 138-159]

ت

  • تقدمی، محمد شاهین ارزیابی نسل نوین کتاب های آموزش زبان با اهداف تخصصی «سمت»: دیدگاه گروه های ذینفع در سطوح کلان، میانی وخُرد [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 105-136]

ج

  • جنتی راد، فاطمه ارزیابی مواد آموزشی زبان فارسی برای دانشجویان غیرایرانی: واکاوی درسنامه‌ی” مینا “ [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 1-28]

چ

  • چالاک، عزیزه تدوین چارچوبی تفصیلی برای ارزشیابی پایان نامه های ترجمه کتاب در دوره های کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی دردانشگاه های ایران [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 73-87]

ح

  • حسن وندی، محسن بررسی و نقد کتاب «تحلیل انتقادی انگاره ترجمه قرآن کریم» نوشته دکتر سهراب مروتی [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 184-203]
  • حسینی، سیدمحمدحسین ویژگی‌های نمونه‌ای از کتاب‌های درسی گروه علوم تربیتی سازمان سمت: تحلیل محتوای نقدهای متخصصان [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 55-72]
  • حسینی کریمی، سیدباقر بررسی وضعیت نگرش شناختی، عاطفی و عملکردی دانشجویان به دروس معارف اسلامی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل) [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 214-236]
  • حیدری تبریزی، حسین تدوین چارچوبی تفصیلی برای ارزشیابی پایان نامه های ترجمه کتاب در دوره های کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی دردانشگاه های ایران [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 73-87]

ر

  • ربانی یکتا، راضیه طراحی، ساخت و اعتبارسنجی پرسش‌نامه‌ی وفاداری به برنامه‌ درسی و کتاب‌های دانشگاهی در حوزه آموزش عالی ایران [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 163-192]
  • رحمانی، عبدالرزاق ارزیابی ونقد کیفیت کتاب «صرف و نحو عربی» اثر عباس ماهیار (بر اساس معیار دهگانه منصوریان) [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 160-183]
  • رحمانی، میثم شناسایی و اولویت بندی ملاک‌های ارزیابی کتب چاپی در حوزه علوم پزشکی [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 237-271]
  • رضایی محلاتی، زویا ارزیابی مواد آموزشی زبان فارسی برای دانشجویان غیرایرانی: واکاوی درسنامه‌ی” مینا “ [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 1-28]
  • روحی، افسر طراحی، ساخت و اعتبارسنجی پرسش‌نامه‌ی وفاداری به برنامه‌ درسی و کتاب‌های دانشگاهی در حوزه آموزش عالی ایران [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 163-192]

ز

  • زرقانی، مریم شناسایی و اولویت بندی ملاک‌های ارزیابی کتب چاپی در حوزه علوم پزشکی [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 237-271]

س

  • سجّادی، رضیّه سادات نقد و بررسی کتاب درایة الحدیث؛ بازپژوهی مصطلحات حدیثی در نگاه فریقین، نوشتۀ شادی نفیسی [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 83-104]
  • سلطانی، اصغر دانش قدرتمند در نظریه برنامه درسی: مبانی، ویژگی‌ها و دلالت‌های آن برای برنامه‌های درسی و کتب دانشگاهی [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 137-162]

ش

  • شهابی، روح اله ویژگی‌های نمونه‌ای از کتاب‌های درسی گروه علوم تربیتی سازمان سمت: تحلیل محتوای نقدهای متخصصان [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 55-72]
  • شهلایی، هما شناسایی ویژگی‌های کتاب درسی دانشگاهی به‌منظور طراحی الگو با رویکردکیفی فراترکیب [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 88-118]
  • شوشتری، مهدی بررسی تأثیر بازخوردهای اصلاحی مکتوب بر یادگیری نگارش زبان خارجی: مطالعه مقایسه‌ای بازخوردهای فرازبانشناختی ، فراخوانشی و نو قالب در مجموعه آموزشی صدی الحیاة [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 138-159]

ص

  • صادقی، رضا تحلیل کتاب زیرسیگاری (یا مردی که واقعیت را انکار کرد) [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 204-227]
  • صفرنواده، مریم شناسایی ویژگی‌های کتاب درسی دانشگاهی به‌منظور طراحی الگو با رویکردکیفی فراترکیب [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 88-118]
  • صیادی، صادق مطالعه تطبیقی «حق مؤلف» و «حق نشر» در نظام‌های حقوقی رومی-ژرمنی و کامن‌لا با نگاهی بر حقوق ایران [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 228-261]
  • صیامیان گرجی، زهیر تحلیل بازنمایی «نقاشی انقلاب» در کتاب‏های دانشگاهی با رویکرد تاریخ فرهنگی (نمونۀ موردی: کتاب تاریخ نقاشی ایران از آغاز تا عصر حاضر؛ سازمان سمت) [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 31-52]

ض

  • ضابط پور کاری، غلامرضا بررسی وضعیت نگرش شناختی، عاطفی و عملکردی دانشجویان به دروس معارف اسلامی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل) [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 214-236]

ط

  • طالب حقیقی، فرزانه شناسایی و اولویت بندی ملاک‌های ارزیابی کتب چاپی در حوزه علوم پزشکی [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 237-271]

ظ

  • ظفرابادی، حانیه ارزیابی ونقد کیفیت کتاب «صرف و نحو عربی» اثر عباس ماهیار (بر اساس معیار دهگانه منصوریان) [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 160-183]

ع

  • عبداللهی، اکبر پیشنهاد چارچوب جهت تدوین کتاب ترجمۀ متون ساده از فرانسه به فارسی [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 29-54]
  • علاء، اسرافیل تحلیل نظرسنجی کتاب درسی آزمون متمرکز در دانشگاه جامع علمی کاربردی با رویکرد متن‌کاوی [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 119-137]

ف

  • فانیدپور، حسن تحلیل‌‌کمی وکیفی مؤلفه‌های تألیفی و طراحی کتاب درسی(تفسیر موضوعی قرآن کریم: آموزه‌هایی از فضائل و حقوق اهل بیت (علیه السلام) در قرآن/ فتح‌الله نجارزادگان) [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 53-82]
  • فراهانی، ابوالفضل تحلیل وضعیت موضوعی کتاب در حوزۀ نظری مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی به دو زبان فارسی و انگلیسی [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 272-288]
  • فرخی پور، سجاد بررسی تأثیر بازخوردهای اصلاحی مکتوب بر یادگیری نگارش زبان خارجی: مطالعه مقایسه‌ای بازخوردهای فرازبانشناختی ، فراخوانشی و نو قالب در مجموعه آموزشی صدی الحیاة [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 138-159]
  • فهیمی فر، سپیده شناسایی و اولویت بندی ملاک‌های ارزیابی کتب چاپی در حوزه علوم پزشکی [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 237-271]

ق

  • قاسمی، حمید تحلیل وضعیت موضوعی کتاب در حوزۀ نظری مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی به دو زبان فارسی و انگلیسی [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 272-288]
  • قنبری، مرضیه واکاوی درس کارورزی دانشجو- معلمان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان: یک فهم آموزشی توسعه‌مدار [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 289-314]

ک

  • کریمی، علیرضا تحلیل بازنمایی «نقاشی انقلاب» در کتاب‏های دانشگاهی با رویکرد تاریخ فرهنگی (نمونۀ موردی: کتاب تاریخ نقاشی ایران از آغاز تا عصر حاضر؛ سازمان سمت) [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 31-52]

م

  • مازندرانی، امیرعلی طراحی و روایی‌یابی یک کتاب درسی الکترونیکی براساس نظریة یادگیری چندرسانه‌ای و اثربخشی آن بر نمرات و بار شناختیِ ادراک‌شدة دانشجویان [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 1-30]
  • مروتی، سهراب بررسی و نقد کتاب «تحلیل انتقادی انگاره ترجمه قرآن کریم» نوشته دکتر سهراب مروتی [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 184-203]
  • معصومی نژاد، رضا واکاوی درس کارورزی دانشجو- معلمان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان: یک فهم آموزشی توسعه‌مدار [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 289-314]
  • ملاباقر، مریم تحلیل نظرسنجی کتاب درسی آزمون متمرکز در دانشگاه جامع علمی کاربردی با رویکرد متن‌کاوی [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 119-137]
  • مهرابی، مرضیه پیشنهاد چارچوب جهت تدوین کتاب ترجمۀ متون ساده از فرانسه به فارسی [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 29-54]
  • موسی‌پور، نعمت الله شناسایی ویژگی‌های کتاب درسی دانشگاهی به‌منظور طراحی الگو با رویکردکیفی فراترکیب [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 88-118]
  • میرزایی حصاریان، محمد باقر ارزیابی مواد آموزشی زبان فارسی برای دانشجویان غیرایرانی: واکاوی درسنامه‌ی” مینا “ [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 1-28]

ن

  • نیکنام، پرنیان تحلیل وضعیت موضوعی کتاب در حوزۀ نظری مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی به دو زبان فارسی و انگلیسی [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 272-288]

و

  • وکیلی فرد، امیررضا ارزیابی مواد آموزشی زبان فارسی برای دانشجویان غیرایرانی: واکاوی درسنامه‌ی” مینا “ [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 1-28]

ه

  • هژبر، نادره طراحی، ساخت و اعتبارسنجی پرسش‌نامه‌ی وفاداری به برنامه‌ درسی و کتاب‌های دانشگاهی در حوزه آموزش عالی ایران [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 163-192]
  • همت، مرتضی شناسایی و اولویت بندی ملاک‌های ارزیابی کتب چاپی در حوزه علوم پزشکی [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 237-271]
  • همتی، فاطمه طراحی، ساخت و اعتبارسنجی پرسش‌نامه‌ی وفاداری به برنامه‌ درسی و کتاب‌های دانشگاهی در حوزه آموزش عالی ایران [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 163-192]

ی

  • یوسفی، مصطفی تحلیل نظرسنجی کتاب درسی آزمون متمرکز در دانشگاه جامع علمی کاربردی با رویکرد متن‌کاوی [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 119-137]