آ
-
آرمند، محمد
شناسایی ویژگیهای کتاب درسی دانشگاهی بهمنظور طراحی الگو با رویکردکیفی فراترکیب [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 88-118]
-
آرمند، محمد
شناسایی و اولویت بندی ملاکهای ارزیابی کتب چاپی در حوزه علوم پزشکی [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 237-271]
ا
-
اسلامی، محرم
معرفی و نقد کتاب ساخت نوایی زبان فارسی: تکیة واژگانی و آهنگ [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 262-290]
-
افشاری، مرتضی
تحلیل بازنمایی «نقاشی انقلاب» در کتابهای دانشگاهی با رویکرد تاریخ فرهنگی (نمونۀ موردی: کتاب تاریخ نقاشی ایران از آغاز تا عصر حاضر؛ سازمان سمت) [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 31-52]
-
امینی، منصور
مطالعه تطبیقی «حق مؤلف» و «حق نشر» در نظامهای حقوقی رومی-ژرمنی و کامنلا با نگاهی بر حقوق ایران [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 228-261]
ب
-
بابائی، زهرا
واکاوی درس کارورزی دانشجو- معلمان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان: یک فهم آموزشی توسعهمدار [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 289-314]
-
بابازاده اقدم، عسگر
بررسی، تحلیل و نقد کتاب «الگوهای ارزیابی ترجمه، با تکیه بر زبان عربی» [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 193-213]
-
باوفا، مرجان
تحلیلکمی وکیفی مؤلفههای تألیفی و طراحی کتاب درسی(تفسیر موضوعی قرآن کریم: آموزههایی از فضائل و حقوق اهل بیت (علیه السلام) در قرآن/ فتحالله نجارزادگان) [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 53-82]
-
بهرام بیگی، مهری
پیشنهاد چارچوب جهت تدوین کتاب ترجمۀ متون ساده از فرانسه به فارسی [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 29-54]
-
بهروزی، علی
شناسایی و اولویت بندی ملاکهای ارزیابی کتب چاپی در حوزه علوم پزشکی [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 237-271]
پ
-
پروین، نورالدین
بررسی تأثیر بازخوردهای اصلاحی مکتوب بر یادگیری نگارش زبان خارجی: مطالعه مقایسهای بازخوردهای فرازبانشناختی ، فراخوانشی و نو قالب در مجموعه آموزشی صدی الحیاة [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 138-159]
ت
-
تقدمی، محمد شاهین
ارزیابی نسل نوین کتاب های آموزش زبان با اهداف تخصصی «سمت»: دیدگاه گروه های ذینفع در سطوح کلان، میانی وخُرد [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 105-136]
ج
-
جنتی راد، فاطمه
ارزیابی مواد آموزشی زبان فارسی برای دانشجویان غیرایرانی: واکاوی درسنامهی” مینا “ [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 1-28]
چ
-
چالاک، عزیزه
تدوین چارچوبی تفصیلی برای ارزشیابی پایان نامه های ترجمه کتاب در دوره های کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی دردانشگاه های ایران [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 73-87]
ح
-
حسن وندی، محسن
بررسی و نقد کتاب «تحلیل انتقادی انگاره ترجمه قرآن کریم» نوشته دکتر سهراب مروتی [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 184-203]
-
حسینی، سیدمحمدحسین
ویژگیهای نمونهای از کتابهای درسی گروه علوم تربیتی سازمان سمت: تحلیل محتوای نقدهای متخصصان [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 55-72]
-
حسینی کریمی، سیدباقر
بررسی وضعیت نگرش شناختی، عاطفی و عملکردی دانشجویان به دروس معارف اسلامی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل) [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 214-236]
-
حیدری تبریزی، حسین
تدوین چارچوبی تفصیلی برای ارزشیابی پایان نامه های ترجمه کتاب در دوره های کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی دردانشگاه های ایران [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 73-87]
ر
-
ربانی یکتا، راضیه
طراحی، ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامهی وفاداری به برنامه درسی و کتابهای دانشگاهی در حوزه آموزش عالی ایران [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 163-192]
-
رحمانی، عبدالرزاق
ارزیابی ونقد کیفیت کتاب «صرف و نحو عربی» اثر عباس ماهیار (بر اساس معیار دهگانه منصوریان) [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 160-183]
-
رحمانی، میثم
شناسایی و اولویت بندی ملاکهای ارزیابی کتب چاپی در حوزه علوم پزشکی [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 237-271]
-
رضایی محلاتی، زویا
ارزیابی مواد آموزشی زبان فارسی برای دانشجویان غیرایرانی: واکاوی درسنامهی” مینا “ [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 1-28]
-
روحی، افسر
طراحی، ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامهی وفاداری به برنامه درسی و کتابهای دانشگاهی در حوزه آموزش عالی ایران [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 163-192]
ز
-
زرقانی، مریم
شناسایی و اولویت بندی ملاکهای ارزیابی کتب چاپی در حوزه علوم پزشکی [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 237-271]
س
-
سجّادی، رضیّه سادات
نقد و بررسی کتاب درایة الحدیث؛ بازپژوهی مصطلحات حدیثی در نگاه فریقین، نوشتۀ شادی نفیسی [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 83-104]
-
سلطانی، اصغر
دانش قدرتمند در نظریه برنامه درسی: مبانی، ویژگیها و دلالتهای آن برای برنامههای درسی و کتب دانشگاهی [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 137-162]
ش
-
شهابی، روح اله
ویژگیهای نمونهای از کتابهای درسی گروه علوم تربیتی سازمان سمت: تحلیل محتوای نقدهای متخصصان [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 55-72]
-
شهلایی، هما
شناسایی ویژگیهای کتاب درسی دانشگاهی بهمنظور طراحی الگو با رویکردکیفی فراترکیب [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 88-118]
-
شوشتری، مهدی
بررسی تأثیر بازخوردهای اصلاحی مکتوب بر یادگیری نگارش زبان خارجی: مطالعه مقایسهای بازخوردهای فرازبانشناختی ، فراخوانشی و نو قالب در مجموعه آموزشی صدی الحیاة [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 138-159]
ص
-
صادقی، رضا
تحلیل کتاب زیرسیگاری (یا مردی که واقعیت را انکار کرد) [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 204-227]
-
صفرنواده، مریم
شناسایی ویژگیهای کتاب درسی دانشگاهی بهمنظور طراحی الگو با رویکردکیفی فراترکیب [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 88-118]
-
صیادی، صادق
مطالعه تطبیقی «حق مؤلف» و «حق نشر» در نظامهای حقوقی رومی-ژرمنی و کامنلا با نگاهی بر حقوق ایران [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 228-261]
-
صیامیان گرجی، زهیر
تحلیل بازنمایی «نقاشی انقلاب» در کتابهای دانشگاهی با رویکرد تاریخ فرهنگی (نمونۀ موردی: کتاب تاریخ نقاشی ایران از آغاز تا عصر حاضر؛ سازمان سمت) [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 31-52]
ض
-
ضابط پور کاری، غلامرضا
بررسی وضعیت نگرش شناختی، عاطفی و عملکردی دانشجویان به دروس معارف اسلامی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل) [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 214-236]
ط
-
طالب حقیقی، فرزانه
شناسایی و اولویت بندی ملاکهای ارزیابی کتب چاپی در حوزه علوم پزشکی [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 237-271]
ظ
-
ظفرابادی، حانیه
ارزیابی ونقد کیفیت کتاب «صرف و نحو عربی» اثر عباس ماهیار (بر اساس معیار دهگانه منصوریان) [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 160-183]
ع
-
عبداللهی، اکبر
پیشنهاد چارچوب جهت تدوین کتاب ترجمۀ متون ساده از فرانسه به فارسی [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 29-54]
-
علاء، اسرافیل
تحلیل نظرسنجی کتاب درسی آزمون متمرکز در دانشگاه جامع علمی کاربردی با رویکرد متنکاوی [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 119-137]
ف
-
فانیدپور، حسن
تحلیلکمی وکیفی مؤلفههای تألیفی و طراحی کتاب درسی(تفسیر موضوعی قرآن کریم: آموزههایی از فضائل و حقوق اهل بیت (علیه السلام) در قرآن/ فتحالله نجارزادگان) [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 53-82]
-
فراهانی، ابوالفضل
تحلیل وضعیت موضوعی کتاب در حوزۀ نظری مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی به دو زبان فارسی و انگلیسی [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 272-288]
-
فرخی پور، سجاد
بررسی تأثیر بازخوردهای اصلاحی مکتوب بر یادگیری نگارش زبان خارجی: مطالعه مقایسهای بازخوردهای فرازبانشناختی ، فراخوانشی و نو قالب در مجموعه آموزشی صدی الحیاة [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 138-159]
-
فهیمی فر، سپیده
شناسایی و اولویت بندی ملاکهای ارزیابی کتب چاپی در حوزه علوم پزشکی [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 237-271]
ق
-
قاسمی، حمید
تحلیل وضعیت موضوعی کتاب در حوزۀ نظری مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی به دو زبان فارسی و انگلیسی [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 272-288]
-
قنبری، مرضیه
واکاوی درس کارورزی دانشجو- معلمان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان: یک فهم آموزشی توسعهمدار [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 289-314]
ک
-
کریمی، علیرضا
تحلیل بازنمایی «نقاشی انقلاب» در کتابهای دانشگاهی با رویکرد تاریخ فرهنگی (نمونۀ موردی: کتاب تاریخ نقاشی ایران از آغاز تا عصر حاضر؛ سازمان سمت) [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 31-52]
م
-
مازندرانی، امیرعلی
طراحی و روایییابی یک کتاب درسی الکترونیکی براساس نظریة یادگیری چندرسانهای و اثربخشی آن بر نمرات و بار شناختیِ ادراکشدة دانشجویان [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 1-30]
-
مروتی، سهراب
بررسی و نقد کتاب «تحلیل انتقادی انگاره ترجمه قرآن کریم» نوشته دکتر سهراب مروتی [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 184-203]
-
معصومی نژاد، رضا
واکاوی درس کارورزی دانشجو- معلمان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان: یک فهم آموزشی توسعهمدار [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 289-314]
-
ملاباقر، مریم
تحلیل نظرسنجی کتاب درسی آزمون متمرکز در دانشگاه جامع علمی کاربردی با رویکرد متنکاوی [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 119-137]
-
مهرابی، مرضیه
پیشنهاد چارچوب جهت تدوین کتاب ترجمۀ متون ساده از فرانسه به فارسی [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 29-54]
-
موسیپور، نعمت الله
شناسایی ویژگیهای کتاب درسی دانشگاهی بهمنظور طراحی الگو با رویکردکیفی فراترکیب [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 88-118]
-
میرزایی حصاریان، محمد باقر
ارزیابی مواد آموزشی زبان فارسی برای دانشجویان غیرایرانی: واکاوی درسنامهی” مینا “ [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 1-28]
ن
-
نیکنام، پرنیان
تحلیل وضعیت موضوعی کتاب در حوزۀ نظری مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی به دو زبان فارسی و انگلیسی [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 272-288]
و
-
وکیلی فرد، امیررضا
ارزیابی مواد آموزشی زبان فارسی برای دانشجویان غیرایرانی: واکاوی درسنامهی” مینا “ [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 1-28]
ه
-
هژبر، نادره
طراحی، ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامهی وفاداری به برنامه درسی و کتابهای دانشگاهی در حوزه آموزش عالی ایران [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 163-192]
-
همت، مرتضی
شناسایی و اولویت بندی ملاکهای ارزیابی کتب چاپی در حوزه علوم پزشکی [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 237-271]
-
همتی، فاطمه
طراحی، ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامهی وفاداری به برنامه درسی و کتابهای دانشگاهی در حوزه آموزش عالی ایران [دوره 25، شماره 49، 1400، صفحه 163-192]
ی
-
یوسفی، مصطفی
تحلیل نظرسنجی کتاب درسی آزمون متمرکز در دانشگاه جامع علمی کاربردی با رویکرد متنکاوی [دوره 25، شماره 48، 1400، صفحه 119-137]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد