نمایه نویسندگان

آ

  • آزاد ارمکی، تقی تحلیل انتقادی کتاب‌های مبانی جامعه‌شناسی در ایران [دوره 19، شماره 36، 1394، صفحه 1-27]

ا

ج

  • جعفری، سارا مقایسۀ کتاب‌های انگلیسی با اهداف ویژه برای دانشجویان رشته‌های مهندسی، علوم انسانی و پزشکی در دانشگاه‌های ایران بر اساس طبقه‌بندی اصلاح‌شدۀ بلوم [دوره 19، شماره 36، 1394، صفحه 67-89]

ح

  • حلیمی جلودار، حبیب‌الله بررسی دیدگاه دانشجویان دربارة شیوة آموزش دروس معارف اسلامی با تأکید بر خصایص جمعیت‌شناختی آنان (نمونة موردی: دانشجویان دانشگاه مازندران) [دوره 19، شماره 37، 1394، صفحه 98-117]
  • حیدرپور، ندا نقد و بررسی سرفصل‌های «کارگاه فرهنگ‌نویسی» و ارائة طرح تدریس و تنظیم درس‌نامة آن [دوره 19، شماره 36، 1394، صفحه 48-66]
  • حیدری، مهدی نقد دیوان‌ها و گزیده‌های اشعار رودکی منتشر شده در ایران [دوره 19، شماره 37، 1394، صفحه 118-146]

ز

  • زندی، حامد رویکرد سامان‌مند کمّی در شناسایی کتاب‌های برتر روش پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی [دوره 19، شماره 36، 1394، صفحه 90-111]

س

  • سعادت، محبوبه مقایسۀ کتاب‌های انگلیسی با اهداف ویژه برای دانشجویان رشته‌های مهندسی، علوم انسانی و پزشکی در دانشگاه‌های ایران بر اساس طبقه‌بندی اصلاح‌شدۀ بلوم [دوره 19، شماره 36، 1394، صفحه 67-89]

ص

  • صابری، طیبه آسیب‌شناسی درس مرجع‌شناسی و روش تحقیق در ادبیات فارسی [دوره 19، شماره 36، 1394، صفحه 28-47]

ع

  • عبداللهیان، حمید تحلیل انتقادی کتاب‌های مبانی جامعه‌شناسی در ایران [دوره 19، شماره 36، 1394، صفحه 1-27]

ف

  • فاضلی، نعمت الله تشویش نوشتن: مسئله‌مندی نوشتن در حوزة علوم انسانی و اجتماعی در ایران [دوره 19، شماره 37، 1394، صفحه 1-24]
  • فرجی، مطهره نقد و بررسی کتاب مختارات من الشعر العربی الحدیث، اثر مصطفی بَدَوی [دوره 19، شماره 36، 1394، صفحه 112-131]

م

  • متقی زاده، عیسی معیارها و شاخص‌های تدوین و ارزیابی کتاب‌های مکالمة عربی دانشگاه پیام نور بر اساس اهداف آموزشی وزارت علوم و فناوری [دوره 19، شماره 37، 1394، صفحه 72-97]
  • محمدی نیا، لیلا معیارها و شاخص‌های تدوین و ارزیابی کتاب‌های مکالمة عربی دانشگاه پیام نور بر اساس اهداف آموزشی وزارت علوم و فناوری [دوره 19، شماره 37، 1394، صفحه 72-97]
  • مختاری، قاسم نقد و بررسی کتاب مختارات من الشعر العربی الحدیث، اثر مصطفی بَدَوی [دوره 19، شماره 36، 1394، صفحه 112-131]
  • مسیحی‌پور، مرضیه نقد و بررسی سرفصل‌های «کارگاه فرهنگ‌نویسی» و ارائة طرح تدریس و تنظیم درس‌نامة آن [دوره 19، شماره 36، 1394، صفحه 48-66]
  • مهرپور، سعید مقایسۀ کتاب‌های انگلیسی با اهداف ویژه برای دانشجویان رشته‌های مهندسی، علوم انسانی و پزشکی در دانشگاه‌های ایران بر اساس طبقه‌بندی اصلاح‌شدۀ بلوم [دوره 19، شماره 36، 1394، صفحه 67-89]
  • مولودی، فؤاد تحلیل تاریخ تطور جریان روایت ذهنی: الگویی عملی و پیشنهادی روش‌شناختی برای درس «جریان‎شناسی نثر معاصر فارسی» [دوره 19، شماره 37، 1394، صفحه 41-71]

ن

  • ناظمی، مهدی رویکرد سامان‌مند کمّی در شناسایی کتاب‌های برتر روش پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی [دوره 19، شماره 36، 1394، صفحه 90-111]
  • نظری منظم، هادی معیارها و شاخص‌های تدوین و ارزیابی کتاب‌های مکالمة عربی دانشگاه پیام نور بر اساس اهداف آموزشی وزارت علوم و فناوری [دوره 19، شماره 37، 1394، صفحه 72-97]