نمایه نویسندگان

آ

  • آریان، حسین بررسی چگونگی آموزش دستور زبان در کتاب اول آموزش زبان و فرهنگ ایران به غیر فارسی‌زبانان (آزوفا) [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 1-25]

ا

  • ارشادی‌نیا، محمدرضا تأملی بر کتاب درآمدی به نظام حکمت متعالیه (جلد سوم): انسان‌شناسی [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 45-63]

ب

  • بیرانوند، نسرین بررسی چگونگی آموزش دستور زبان در کتاب اول آموزش زبان و فرهنگ ایران به غیر فارسی‌زبانان (آزوفا) [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 1-25]

پ

  • پیرنجم‌الدین، حسین لزوم بهسازی روش‌های تدریس دروس ترجمة عملی: طرحی برای تدریس ترجمة ادبی [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 1-25]
  • پرورش، شهرزاد لزوم بهسازی روش‌های تدریس دروس ترجمة عملی: طرحی برای تدریس ترجمة ادبی [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 1-25]

ت

  • توکلی، منصور استفاده از فناوری آموزشی مودل در درس «ترجمۀ شفاهی» با رویکردی ساخت‌گرایانۀ اجتماعی: کارکرد «تالار گفتگو» در انجام فعالیت‌های فرایندمحور [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 64-88]

ح

  • حجازی، زهرا شناسایی، مقایسه و تحلیل گرایش‌های موضوعی غالب و غایب در کتاب‌های درسی دانشگاهی رشتة مطالعات برنامة درسی در ایران و جهان [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 48-63]
  • حسابی، اکبر لزوم بهسازی روش‌های تدریس دروس ترجمة عملی: طرحی برای تدریس ترجمة ادبی [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 1-25]
  • حکیم زاده، رضوانه مطالعة تطبیقی برنامة درسی آموزش کارآفرینی در قلمرو رشته‌های کارشناسی علوم اجتماعی و رفتاری در دانشگاه تهران با دانشگاه‌های پیشرو جهان [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 89-113]

د

  • دهقانی، مرضیه مطالعة تطبیقی برنامة درسی آموزش کارآفرینی در قلمرو رشته‌های کارشناسی علوم اجتماعی و رفتاری در دانشگاه تهران با دانشگاه‌های پیشرو جهان [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 89-113]

ر

  • رستمی نژاد، محممد علی تأثیر تلفیق رمان‌های گرافیکی مبتنی بر تلفن همراه با کتب درسی چاپی بر یادگیری تاریخ دانشگاهی [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 82-95]
  • روحانی، علی نقد و ارزیابی کتاب زبان انگلیسی عمومی دانشگاه پیام نور [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 114-131]

ز

  • زالی، محمدرضا مطالعة تطبیقی برنامة درسی آموزش کارآفرینی در قلمرو رشته‌های کارشناسی علوم اجتماعی و رفتاری در دانشگاه تهران با دانشگاه‌های پیشرو جهان [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 89-113]
  • زنگویی، اسد الله تأثیر تلفیق رمان‌های گرافیکی مبتنی بر تلفن همراه با کتب درسی چاپی بر یادگیری تاریخ دانشگاهی [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 82-95]

س

  • سلیمان پور، هادی تأثیر تلفیق رمان‌های گرافیکی مبتنی بر تلفن همراه با کتب درسی چاپی بر یادگیری تاریخ دانشگاهی [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 82-95]

ط

  • طباطبایی، محمد صادق شناسایی، مقایسه و تحلیل گرایش‌های موضوعی غالب و غایب در کتاب‌های درسی دانشگاهی رشتة مطالعات برنامة درسی در ایران و جهان [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 48-63]

ف

  • فرجامی، هادی ادبیات کودک در برنامة درسی زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه‌های ایران [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 64-81]
  • فرهنگ جو، مریم نقد و ارزیابی کتاب زبان انگلیسی عمومی دانشگاه پیام نور [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 114-131]

ق

  • قرائی، زهره استفاده از فناوری آموزشی مودل در درس «ترجمۀ شفاهی» با رویکردی ساخت‌گرایانۀ اجتماعی: کارکرد «تالار گفتگو» در انجام فعالیت‌های فرایندمحور [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 64-88]

ک

  • کاظم خانلو، ناصر بررسی چگونگی آموزش دستور زبان در کتاب اول آموزش زبان و فرهنگ ایران به غیر فارسی‌زبانان (آزوفا) [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 1-25]
  • کتابی، سعید استفاده از فناوری آموزشی مودل در درس «ترجمۀ شفاهی» با رویکردی ساخت‌گرایانۀ اجتماعی: کارکرد «تالار گفتگو» در انجام فعالیت‌های فرایندمحور [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 64-88]
  • کرمی، مرتضی شناسایی، مقایسه و تحلیل گرایش‌های موضوعی غالب و غایب در کتاب‌های درسی دانشگاهی رشتة مطالعات برنامة درسی در ایران و جهان [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 48-63]

م

  • محمدی رکعتی، دانش مبانی رویکردی در تألیف کتاب دانشگاهی «مکالمة زبان عربی» بر اساس اصول آموزش زبان خارجی [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 26-47]
  • ملکی پور، احمد مطالعة تطبیقی برنامة درسی آموزش کارآفرینی در قلمرو رشته‌های کارشناسی علوم اجتماعی و رفتاری در دانشگاه تهران با دانشگاه‌های پیشرو جهان [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 89-113]
  • موسوی، سید رضا نقد و بررسی نقش آموزشی تصویر در کتاب‌های آموزش زبان عربی به غیر عرب‌زبان‌ها (بررسی موردی: کتاب تاریخ الأدب العربی، اثر حنا الفاخوری) [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 26-44]

ن

  • نصیری هانیس، غفار نقد و بررسی نسخۀ فارسی کتاب خانواده‌درمانی اثر گلدنبرگ و گلدنبرگ ترجمۀ حسین‌شاهی برواتی، نقشبندی و ارجمند [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 96-118]
  • نظری منظم، هادی نقد و بررسی نقش آموزشی تصویر در کتاب‌های آموزش زبان عربی به غیر عرب‌زبان‌ها (بررسی موردی: کتاب تاریخ الأدب العربی، اثر حنا الفاخوری) [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 26-44]

ی

  • یوسفی، ناصر نقد و بررسی نسخۀ فارسی کتاب خانواده‌درمانی اثر گلدنبرگ و گلدنبرگ ترجمۀ حسین‌شاهی برواتی، نقشبندی و ارجمند [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 96-118]