آ
-
آریان، حسین
بررسی چگونگی آموزش دستور زبان در کتاب اول آموزش زبان و فرهنگ ایران به غیر فارسیزبانان (آزوفا) [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 1-25]
ا
-
ارشادینیا، محمدرضا
تأملی بر کتاب درآمدی به نظام حکمت متعالیه (جلد سوم): انسانشناسی [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 45-63]
ب
-
بیرانوند، نسرین
بررسی چگونگی آموزش دستور زبان در کتاب اول آموزش زبان و فرهنگ ایران به غیر فارسیزبانان (آزوفا) [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 1-25]
پ
-
پرورش، شهرزاد
لزوم بهسازی روشهای تدریس دروس ترجمة عملی: طرحی برای تدریس ترجمة ادبی [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 1-25]
-
پیرنجمالدین، حسین
لزوم بهسازی روشهای تدریس دروس ترجمة عملی: طرحی برای تدریس ترجمة ادبی [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 1-25]
ت
-
توکلی، منصور
استفاده از فناوری آموزشی مودل در درس «ترجمۀ شفاهی» با رویکردی ساختگرایانۀ اجتماعی: کارکرد «تالار گفتگو» در انجام فعالیتهای فرایندمحور [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 64-88]
ح
-
حجازی، زهرا
شناسایی، مقایسه و تحلیل گرایشهای موضوعی غالب و غایب در کتابهای درسی دانشگاهی رشتة مطالعات برنامة درسی در ایران و جهان [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 48-63]
-
حسابی، اکبر
لزوم بهسازی روشهای تدریس دروس ترجمة عملی: طرحی برای تدریس ترجمة ادبی [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 1-25]
-
حکیم زاده، رضوانه
مطالعة تطبیقی برنامة درسی آموزش کارآفرینی در قلمرو رشتههای کارشناسی علوم اجتماعی و رفتاری در دانشگاه تهران با دانشگاههای پیشرو جهان [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 89-113]
د
-
دهقانی، مرضیه
مطالعة تطبیقی برنامة درسی آموزش کارآفرینی در قلمرو رشتههای کارشناسی علوم اجتماعی و رفتاری در دانشگاه تهران با دانشگاههای پیشرو جهان [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 89-113]
ر
-
رستمی نژاد، محممد علی
تأثیر تلفیق رمانهای گرافیکی مبتنی بر تلفن همراه با کتب درسی چاپی بر یادگیری تاریخ دانشگاهی [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 82-95]
-
روحانی، علی
نقد و ارزیابی کتاب زبان انگلیسی عمومی دانشگاه پیام نور [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 114-131]
ز
-
زالی، محمدرضا
مطالعة تطبیقی برنامة درسی آموزش کارآفرینی در قلمرو رشتههای کارشناسی علوم اجتماعی و رفتاری در دانشگاه تهران با دانشگاههای پیشرو جهان [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 89-113]
-
زنگویی، اسد الله
تأثیر تلفیق رمانهای گرافیکی مبتنی بر تلفن همراه با کتب درسی چاپی بر یادگیری تاریخ دانشگاهی [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 82-95]
س
-
سلیمان پور، هادی
تأثیر تلفیق رمانهای گرافیکی مبتنی بر تلفن همراه با کتب درسی چاپی بر یادگیری تاریخ دانشگاهی [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 82-95]
ط
-
طباطبایی، محمد صادق
شناسایی، مقایسه و تحلیل گرایشهای موضوعی غالب و غایب در کتابهای درسی دانشگاهی رشتة مطالعات برنامة درسی در ایران و جهان [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 48-63]
ف
-
فرجامی، هادی
ادبیات کودک در برنامة درسی زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاههای ایران [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 64-81]
-
فرهنگ جو، مریم
نقد و ارزیابی کتاب زبان انگلیسی عمومی دانشگاه پیام نور [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 114-131]
ق
-
قرائی، زهره
استفاده از فناوری آموزشی مودل در درس «ترجمۀ شفاهی» با رویکردی ساختگرایانۀ اجتماعی: کارکرد «تالار گفتگو» در انجام فعالیتهای فرایندمحور [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 64-88]
ک
-
کاظم خانلو، ناصر
بررسی چگونگی آموزش دستور زبان در کتاب اول آموزش زبان و فرهنگ ایران به غیر فارسیزبانان (آزوفا) [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 1-25]
-
کتابی، سعید
استفاده از فناوری آموزشی مودل در درس «ترجمۀ شفاهی» با رویکردی ساختگرایانۀ اجتماعی: کارکرد «تالار گفتگو» در انجام فعالیتهای فرایندمحور [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 64-88]
-
کرمی، مرتضی
شناسایی، مقایسه و تحلیل گرایشهای موضوعی غالب و غایب در کتابهای درسی دانشگاهی رشتة مطالعات برنامة درسی در ایران و جهان [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 48-63]
م
-
محمدی رکعتی، دانش
مبانی رویکردی در تألیف کتاب دانشگاهی «مکالمة زبان عربی» بر اساس اصول آموزش زبان خارجی [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 26-47]
-
ملکی پور، احمد
مطالعة تطبیقی برنامة درسی آموزش کارآفرینی در قلمرو رشتههای کارشناسی علوم اجتماعی و رفتاری در دانشگاه تهران با دانشگاههای پیشرو جهان [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 89-113]
-
موسوی، سید رضا
نقد و بررسی نقش آموزشی تصویر در کتابهای آموزش زبان عربی به غیر عربزبانها (بررسی موردی: کتاب تاریخ الأدب العربی، اثر حنا الفاخوری) [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 26-44]
ن
-
نصیری هانیس، غفار
نقد و بررسی نسخۀ فارسی کتاب خانوادهدرمانی اثر گلدنبرگ و گلدنبرگ ترجمۀ حسینشاهی برواتی، نقشبندی و ارجمند [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 96-118]
-
نظری منظم، هادی
نقد و بررسی نقش آموزشی تصویر در کتابهای آموزش زبان عربی به غیر عربزبانها (بررسی موردی: کتاب تاریخ الأدب العربی، اثر حنا الفاخوری) [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 26-44]
ی
-
یوسفی، ناصر
نقد و بررسی نسخۀ فارسی کتاب خانوادهدرمانی اثر گلدنبرگ و گلدنبرگ ترجمۀ حسینشاهی برواتی، نقشبندی و ارجمند [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 96-118]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد