آ
-
آلبوغبیش، عبدالله
نقد کتاب کتابشناسی توصیفی ادبیات تطبیقی در ایران [دوره 21، شماره 40، 1396، صفحه 53-72]
ا
-
اسمعیلی، اصغر
نقد کتاب کتابشناسی توصیفی ادبیات تطبیقی در ایران [دوره 21، شماره 40، 1396، صفحه 53-72]
-
ایرانمهر، ابوطالب
جریانشناسی تهیه و تدوین کتابهای زبان انگلیسی تخصصی ʼسمتʻ: تجربۀ سه رویکرد مواجهه با مهارت خواندن در قالب متن بهمثابۀ «ابزاری زبانی»، «ابزار انتقال اطلاعات» و «محرک تولید» [دوره 21، شماره 41، 1396، صفحه 1-25]
ب
-
بابانآبادی، فرشته
تأملی بر عوامل و نشانگان کارآمدی و اثربخشی یک کتاب مطرح در رشتۀ مدیریت آموزشی [دوره 21، شماره 40، 1396، صفحه 1-24]
ت
-
تقوایی فر، کوثر
بررسی شاخصهای جامعیت و روزآمدی کتاب الجامع فی تاریخ الأدب العربی (الأدب الحدیث) با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 21، شماره 41، 1396، صفحه 120-139]
ح
-
حاجی قاسمی، فرزانه
جایگاه زبانشناسی در بین کتابهای دانشگاهی رشتۀ زبان و ادبیات عربی (مطالعۀ موردی کتاب فقه اللغة العربیة و علم اللغة الحدیث) [دوره 21، شماره 40، 1396، صفحه 73-93]
د
-
داوری، حسین
جریانشناسی تهیه و تدوین کتابهای زبان انگلیسی تخصصی ʼسمتʻ: تجربۀ سه رویکرد مواجهه با مهارت خواندن در قالب متن بهمثابۀ «ابزاری زبانی»، «ابزار انتقال اطلاعات» و «محرک تولید» [دوره 21، شماره 41، 1396، صفحه 1-25]
-
داوری، حسین
زبان غیرمعیار در فرهنگ درستنویسی سخن [دوره 21، شماره 41، 1396، صفحه 99-120]
ز
-
زینآبادی، حسنرضا
تأملی بر عوامل و نشانگان کارآمدی و اثربخشی یک کتاب مطرح در رشتۀ مدیریت آموزشی [دوره 21، شماره 40، 1396، صفحه 1-24]
ط
-
طلایی، مرضیه
تبیین مدل آموزش هنر از طریق پژوهش در دستساخته ها مبتنی بر ادغام رویکردهای آموزشی؛ مطالعۀ موردی دستدوختهها [دوره 21، شماره 41، 1396، صفحه 26-56]
ع
-
علیقلی زاده، حسین
ضرورتها، اهداف و رویکردهای درسنامۀ فارسی عمومی در دانشگاهها (مطالعۀ موردی: فارسی عمومی پیام نور) [دوره 21، شماره 41، 1396، صفحه 57-81]
ق
-
قوامی، فاطمه راهیل
هنرهای تعاملی و آموزش دانشگاهی بررسی برنامۀ درسی رشتۀ هنرهای تعاملی مدرسۀ هنر منچستر بر اساس رویکرد شناختی [دوره 21، شماره 40، 1396، صفحه 94-122]
ک
-
کاتب، فاطمه نسرین
تبیین مدل آموزش هنر از طریق پژوهش در دستساخته ها مبتنی بر ادغام رویکردهای آموزشی؛ مطالعۀ موردی دستدوختهها [دوره 21، شماره 41، 1396، صفحه 26-56]
-
کاظمی نجف آبادی، سمیه
جایگاه زبانشناسی در بین کتابهای دانشگاهی رشتۀ زبان و ادبیات عربی (مطالعۀ موردی کتاب فقه اللغة العربیة و علم اللغة الحدیث) [دوره 21، شماره 40، 1396، صفحه 73-93]
م
-
میرجلیلی، سیدحسین
بررسی متون درسی نظامهای اقتصادی و اقتصاد تطبیقی [دوره 21، شماره 40، 1396، صفحه 123-139]
ن
-
نظری، یوسف
بررسی شاخصهای جامعیت و روزآمدی کتاب الجامع فی تاریخ الأدب العربی (الأدب الحدیث) با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 21، شماره 41، 1396، صفحه 120-139]
-
نوبخت، محسن
نقش مجاز در انسجام دستوری متن [دوره 21، شماره 40، 1396، صفحه 25-52]
ه
-
هادی، روح الله
«چون جمع شد معانی» نقد و بررسی کتاب نگاهی تحلیلی به علم بیان [دوره 21، شماره 41، 1396، صفحه 82-98]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد