نمایه نویسندگان

آ

  • آرمند، محمد الگوی تلفیقی طراحی سؤال در کتاب‌های درسی دانشگاهی: مطالعة موردی کتاب‌های درسی گروه علوم تربیتی و روان‌شناسی «سمت» [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 181-204]
  • آقابابائی، ناصر تأثیر ترسیم استدلال و نقشة مفهومی در کتاب درسی دانشگاهی بر تفکر نقادانه [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 1-20]
  • آقابابایی، سمیه آسیب‌شناسی کاربرد زبان علم در کتاب‌های دانشگاهی رشتۀ زبان و ادبیات فارسی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 21-41]

ا

  • ابوالحسنی چیمه، زهرا بازیابی راهبردهای ایدئولوژیک در گفتمان کتاب‌های دانشگاهی، مطالعة کتاب‌های تاریخ ایران دوره میانه [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 49-75]
  • احمدی خلخالی، نادیا فارسی برای اهداف دانشگاهی: تحلیل کتاب فارسی ویژة علوم‌‌اجتماعی [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 21-48]
  • ایران زاده، نعمت الله آسیب‌شناسی کاربرد زبان علم در کتاب‌های دانشگاهی رشتۀ زبان و ادبیات فارسی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 21-41]
  • ایرانمهر، ابوطالب کارکردشناسی مؤلفه‌های دیداری در کتاب‌های آموزشی: جایگاه و تحولات آن‌ها در کتاب‌های زبان انگلیسی تخصصیِ «سمت» [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 66-94]
  • ایزی، مریم تحلیل نسلی از ترجیح دانشجویان دارای ویژگی‌‌های بومیان دیجیتال به داشتن کتاب درسی الکترونیکی [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 99-117]

ب

  • بابادی عکاشه، زهرا شناسایی و اولویت‌بندی اهداف و فعالیت‌های یادگیری درس کارورزی در رشتة روان‌شناسی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 205-224]

پ

  • پورحاجی، رویا دانش محتوایی تدریس پژوهش: چارچوبی برای تدوین کتب درسی روش تحقیق در علوم تربیتی و روان‌شناسی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 118-136]
  • پیروزان، علیرضا سواد دانشگاهی در نظام آموزش عالی ایران: مطالعة موردی دانشکدة حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 1-20]

ح

  • حاتمی کیا، سمیه دانش محتوایی تدریس پژوهش: چارچوبی برای تدوین کتب درسی روش تحقیق در علوم تربیتی و روان‌شناسی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 118-136]
  • حیدری تبریزی، حسین آموزش نقد ترجمه در دورة کارشناسی ارشد رشتة مطالعات ترجمه: انتظارات دانشجویان و محتوای آموزشی واحد درسی [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 118-138]

د

  • داوری، حسین آسیب‌‌شناسی شیوة معادل‌‌گزینی در فرهنگ معاصر کیمیا [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 139-155]
  • داوری، حسین کارکردشناسی مؤلفه‌های دیداری در کتاب‌های آموزشی: جایگاه و تحولات آن‌ها در کتاب‌های زبان انگلیسی تخصصیِ «سمت» [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 66-94]
  • دلاور، علی تحلیل نسلی از ترجیح دانشجویان دارای ویژگی‌‌های بومیان دیجیتال به داشتن کتاب درسی الکترونیکی [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 99-117]
  • دلاور، علی شناسایی و اعتباریابی اصول و معیارهای طراحی کتب درسی مبتنی برآموزه‌های دینی در حوزه‌های علمیه [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 225-245]

ر

  • روحی، اکبر آموزش نقد ترجمه در دورة کارشناسی ارشد رشتة مطالعات ترجمه: انتظارات دانشجویان و محتوای آموزشی واحد درسی [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 118-138]

ز

  • زمانی، محمدمهدی آسیب‌شناسی کاربرد زبان علم در کتاب‌های دانشگاهی رشتۀ زبان و ادبیات فارسی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 21-41]

س

  • سلیمی بنی، شیرین آموزش نقد ترجمه در دورة کارشناسی ارشد رشتة مطالعات ترجمه: انتظارات دانشجویان و محتوای آموزشی واحد درسی [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 118-138]
  • سیدان، الهام پژوهشی در کتاب‌های دانشگاهی از منظر نگارشی : آسیب شناسی کلیشه‌نویسی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 42-65]

ص

  • صادقی مزیدی، مجید بایستگی‌ها و سنجش کتاب‌های دانشگاهی: کتاب واژه‌شناسی قرآن مجید [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 246-272]
  • صفری، جهانگیر جایگاه آموزش کارآفرینی در سرفصل‌‌های رشتۀ زبان و ادبیات فارسی با تأکید بر رویکرد رفتاری [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 76-98]
  • صیادانی، علی تحلیل محتوای کتاب المصطلحات المتداولة فی الصحافة العربیة [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 156-183]
  • صیامیان گرجی، زهیر بازیابی راهبردهای ایدئولوژیک در گفتمان کتاب‌های دانشگاهی، مطالعة کتاب‌های تاریخ ایران دوره میانه [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 49-75]

ط

  • طاهرزاده، مریم بازیابی راهبردهای ایدئولوژیک در گفتمان کتاب‌های دانشگاهی، مطالعة کتاب‌های تاریخ ایران دوره میانه [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 49-75]

ظ

  • ظاهری عبدوند، ابراهیم جایگاه آموزش کارآفرینی در سرفصل‌‌های رشتۀ زبان و ادبیات فارسی با تأکید بر رویکرد رفتاری [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 76-98]

ع

  • علی آبادی، خدیجه تحلیل نسلی از ترجیح دانشجویان دارای ویژگی‌‌های بومیان دیجیتال به داشتن کتاب درسی الکترونیکی [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 99-117]

ف

  • فاضلی، نعمت الله سواد دانشگاهی در نظام آموزش عالی ایران: مطالعة موردی دانشکدة حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 1-20]
  • فانیدپور، حسن شناسایی و اعتباریابی اصول و معیارهای طراحی کتب درسی مبتنی برآموزه‌های دینی در حوزه‌های علمیه [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 225-245]
  • فروتن، عبدالرسول پژوهشی در ضرورت تدریس زبان و ادبیات فارسی به دانشجویان مترجمی عربی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 137-159]

ک

  • کارآمد، حسین شناسایی و اعتباریابی اصول و معیارهای طراحی کتب درسی مبتنی برآموزه‌های دینی در حوزه‌های علمیه [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 225-245]
  • کرمی، مرتضی دانش محتوایی تدریس پژوهش: چارچوبی برای تدوین کتب درسی روش تحقیق در علوم تربیتی و روان‌شناسی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 118-136]
  • کیانی، مسعود الگوی تلفیقی طراحی سؤال در کتاب‌های درسی دانشگاهی: مطالعة موردی کتاب‌های درسی گروه علوم تربیتی و روان‌شناسی «سمت» [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 181-204]

م

  • محمدی، دانش پویایی فعالیت‌ها در آموزش مکالمة زبان عربی: تحلیل فعالیت‌های مجموعة «اللغة العربیة» براساس مبانی تهیه و تدوین محتوای آموزش زبان خارجی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 160-180]
  • میرزایی حصاریان، محمد باقر فارسی برای اهداف دانشگاهی: تحلیل کتاب فارسی ویژة علوم‌‌اجتماعی [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 21-48]

ن

  • نصر، احمدرضا شناسایی و اولویت‌بندی اهداف و فعالیت‌های یادگیری درس کارورزی در رشتة روان‌شناسی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 205-224]
  • نظری، یوسف پویایی فعالیت‌ها در آموزش مکالمة زبان عربی: تحلیل فعالیت‌های مجموعة «اللغة العربیة» براساس مبانی تهیه و تدوین محتوای آموزش زبان خارجی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 160-180]
  • نیلی، محمد رضا تحلیل نسلی از ترجیح دانشجویان دارای ویژگی‌‌های بومیان دیجیتال به داشتن کتاب درسی الکترونیکی [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 99-117]
  • نیلی احمد آبادی، محمد رضا شناسایی و اعتباریابی اصول و معیارهای طراحی کتب درسی مبتنی برآموزه‌های دینی در حوزه‌های علمیه [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 225-245]
  • نیلی احمد آبادی، محمدرضا شناسایی و اولویت‌بندی اهداف و فعالیت‌های یادگیری درس کارورزی در رشتة روان‌شناسی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 205-224]

و

  • وظیفه شناس، حسین تحلیل محتوای کتاب المصطلحات المتداولة فی الصحافة العربیة [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 156-183]
  • وکیلی فرد، امیررضا فارسی برای اهداف دانشگاهی: تحلیل کتاب فارسی ویژة علوم‌‌اجتماعی [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 21-48]

ه

  • همدانی، مصطفی نقد پارادایمی و هژمونیک گزارش اجلاس 2005 یونسکو، با تأکید بر نقش دانشگاه [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 95-117]