نمایه نویسندگان

آ

  • آرمند، محمد سنتزپژوهی ویژگی‌های کتاب درسی دانشگاهی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 114-145]
  • آهنچیان، محمدرضا شناسایی شاخص‌های اهداف مطلوب برای دروس رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها و میزان توجه به آن‌ها [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 225-254]

ا

  • احمدزاده، محمد امیر چرخش از بدن به‌مثابه امر الهیاتی به‌سوی رویکرد فرهنگی - اجتماعی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 232-254]
  • ادیب، یوسف تحلیل محتوای کتاب‌های درسی رشتة مطالعات اجتماعی‌ دانشگاه فرهنگیان به لحاظ توجه به تربیت اقتصادی [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 125-153]
  • اسماعیلی، سجاد بایسته‌های کیفی محتوای آموزش مهارت شنیداری زبان عربی: تأمّلی در تعلّم اللغة العربیة عبر الشاشة [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 83-108]
  • اصابت طبری، ابراهیم سنتزپژوهی ویژگی‌های کتاب درسی دانشگاهی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 114-145]
  • اصغر پور، حسین تحلیل محتوای کتاب‌های درسی رشتة مطالعات اجتماعی‌ دانشگاه فرهنگیان به لحاظ توجه به تربیت اقتصادی [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 125-153]
  • ایزدی، احمد بررسی ساخت آغازگری در کتب انگلیسی دانشگاهی با اهداف ویژه؛ مقایسه تألیفات نویسندگان ایرانی با غیرایرانی ‏ [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 1-33]

ب

  • باقریان فر، مصطفی شناسایی شاخص‌های اهداف مطلوب برای دروس رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها و میزان توجه به آن‌ها [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 225-254]

ت

ج

  • جلالی فرد، سعیده بررسی آمادگی الکترونیکی استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی در یادگیری مهارت‌های زبان (مطالعة موردی زبان عربی دانشجویان دانشگاه شیراز) [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 95-113]
  • جهرمیان، مریم بررسی نقش‌های جنسیتی در کتاب صدی الحیاة براساس مدل پورِکا [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 109-124]

چ

  • چراغی، اعظم بررسی تفاوت ساختار بلاغی نگارش تفسیری فارسی و انگلیسی و کاربرد آن در ارزیابی کتاب‌های درسی دانشگاهی آموزش نگارش زبان دوم [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 154-179]

ح

  • حبیبی، رضا نقد ساختاری کتاب اخلاق اسلامی؛ مبانی و مفاهیم، براساس مدل‌های تحلیل محتوای توصیفی و ارتباطی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 146-165]
  • حسینی کریمی، سیدباقر تأثیر آموزش دروس معارف اسلامی بر نگرش و انگیزش دینی دانشجویان(مطالعة موردی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل) [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 255-280]

خ

  • خلخالی، علی کتاب‌شناسی تطبیقی و انتقادی موضوعی متون تألیفی و ترجمه‌ای دانش مدیریت آموزشی در ایران [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 204-224]

د

  • دارابی، مهناز بررسی ساخت آغازگری در کتب انگلیسی دانشگاهی با اهداف ویژه؛ مقایسه تألیفات نویسندگان ایرانی با غیرایرانی ‏ [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 1-33]
  • داوری، حسین ارزیابی و نقد شیوة مدخل‌گزینی و معادل‌یابی در فرهنگ موضوعی فارسی به انگلیسی کولین ترنر [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 34-52]

ر

  • رحمانی، اسحق بررسی نقش‌های جنسیتی در کتاب صدی الحیاة براساس مدل پورِکا [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 109-124]
  • رحمانی، عبدالرزاق بررسی آمادگی الکترونیکی استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی در یادگیری مهارت‌های زبان (مطالعة موردی زبان عربی دانشجویان دانشگاه شیراز) [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 95-113]
  • رشیدی، ناصر بررسی تفاوت ساختار بلاغی نگارش تفسیری فارسی و انگلیسی و کاربرد آن در ارزیابی کتاب‌های درسی دانشگاهی آموزش نگارش زبان دوم [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 154-179]

ش

  • شاد قزوینی، پریسا مطالعه‌ای بر ضرورت کاربست روش‌شناسی‌های مبتنی بر هنر [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 180-203]
  • شرفی، ساسان بررسی ساخت آغازگری در کتب انگلیسی دانشگاهی با اهداف ویژه؛ مقایسه تألیفات نویسندگان ایرانی با غیرایرانی ‏ [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 1-33]
  • شریفی، سعید مطالعة قابلیت‌های هنرهای جوامع محلی بر مبنای رویکرد آموزش هنر جامعه‌محور (مطالعة موردی: عروسک‌های بازیچه، آیینی و نمایشی) [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 29-49]
  • شکیبایی، زهره کتاب‌شناسی تطبیقی و انتقادی موضوعی متون تألیفی و ترجمه‌ای دانش مدیریت آموزشی در ایران [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 204-224]
  • شیبانیان، مریم لزوم توجه به جایگاه هستی‌شناختی ادبیات در تدوین کتب درسی ادبیات [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 53-82]

ض

  • ضابطپور، غلامرضا تأثیر آموزش دروس معارف اسلامی بر نگرش و انگیزش دینی دانشجویان(مطالعة موردی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل) [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 255-280]

ط

  • طاهرخانی، رضا نقد و ارزیابی کتاب انگلیسی برای دانشجویان رشته‌های علوم پایه (زیست‌شناسی و زمین‌شناسی) [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 166-182]
  • طلایی، مرضیه مطالعة قابلیت‌های هنرهای جوامع محلی بر مبنای رویکرد آموزش هنر جامعه‌محور (مطالعة موردی: عروسک‌های بازیچه، آیینی و نمایشی) [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 29-49]
  • طهماسب زاده شیخلار، داود تحلیل محتوای کتاب‌های درسی رشتة مطالعات اجتماعی‌ دانشگاه فرهنگیان به لحاظ توجه به تربیت اقتصادی [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 125-153]
  • طهماسبی، سهیلا بررسی ساخت آغازگری در کتب انگلیسی دانشگاهی با اهداف ویژه؛ مقایسه تألیفات نویسندگان ایرانی با غیرایرانی ‏ [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 1-33]

ع

  • عبدالوهابی، مرضیه بررسی آمادگی الکترونیکی استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی در یادگیری مهارت‌های زبان (مطالعة موردی زبان عربی دانشجویان دانشگاه شیراز) [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 95-113]
  • عظیمی، کاظم کتاب درسی هوشمند؛ راهکار آموزش مکالمة زبان در عصر فنّاوری اطلاعات (آموزش هوشمند مبتنی بر اپلیکیشن تلفن همراه در آموزش لهجه‌های عربی) [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 75-94]

ف

  • فانیدپور، حسن مؤلفه‌های مؤثر در تألیف محتوای کتاب درسی در حوزه‌های علمیه خواهران: مطالعه کیفی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 255-280]
  • فتاحی پور، مجید کتاب‌های دانشگاهی برای آموزش ترجمة رسمی (حقوقی): نقد و پیشنهاد الگوی تدوین [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 1-28]

ک

  • کاتب، فاطمه نسرین مطالعة قابلیت‌های هنرهای جوامع محلی بر مبنای رویکرد آموزش هنر جامعه‌محور (مطالعة موردی: عروسک‌های بازیچه، آیینی و نمایشی) [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 29-49]
  • کارآمد، حسین مؤلفه‌های مؤثر در تألیف محتوای کتاب درسی در حوزه‌های علمیه خواهران: مطالعه کیفی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 255-280]
  • کاظمی نجف آبادی، سمیه آسیب‌شناسی کتاب‌های دستور زبان فارسی (مطالعة موردی مبحث شرط) [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 183-204]

م

  • مجیدی‌ کیا، ملیکا نقد و ارزیابی کتاب انگلیسی برای دانشجویان رشته‌های علوم پایه (زیست‌شناسی و زمین‌شناسی) [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 166-182]
  • محمدی، رویا بررسی آمادگی الکترونیکی استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی در یادگیری مهارت‌های زبان (مطالعة موردی زبان عربی دانشجویان دانشگاه شیراز) [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 95-113]
  • محمدی رکعتی، دانش بررسی نقش‌های جنسیتی در کتاب صدی الحیاة براساس مدل پورِکا [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 109-124]
  • مرادی، سمانه تحلیل محتوای کتاب‌های درسی رشتة مطالعات اجتماعی‌ دانشگاه فرهنگیان به لحاظ توجه به تربیت اقتصادی [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 125-153]
  • مظلومی، عادل کتاب‌شناسی تطبیقی و انتقادی موضوعی متون تألیفی و ترجمه‌ای دانش مدیریت آموزشی در ایران [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 204-224]
  • ملکی پور، احمد بازنمایی گونه‌های تعامل آموزشی در برنامة درسی دانشگاهی و تعیین گونة غالب آن از دیدگاه دانشجویان [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 281-299]
  • منصوری، عباسعلی بدایه‌ای که بدایه نیست: آسیب‌شناسی کتاب بدایةالحکمه به‌مثابه متن آموزش فلسفه اسلامی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 50-74]
  • موسوی، سمیه السادات نقد ساختاری کتاب اخلاق اسلامی؛ مبانی و مفاهیم، براساس مدل‌های تحلیل محتوای توصیفی و ارتباطی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 146-165]
  • میرفخرایی، سید حسن درآمدی بر نقد سیاسی: بررسی و نقد کتاب درآمدی انتقادی بر تحلیل سیاسی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 205-231]

ن

  • نصر، احمدرضا شناسایی شاخص‌های اهداف مطلوب برای دروس رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها و میزان توجه به آن‌ها [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 225-254]
  • نوروزی، داریوش سنتزپژوهی ویژگی‌های کتاب درسی دانشگاهی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 114-145]
  • نوریان، محمد سنتزپژوهی ویژگی‌های کتاب درسی دانشگاهی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 114-145]
  • نیلی، محمد رضا مؤلفه‌های مؤثر در تألیف محتوای کتاب درسی در حوزه‌های علمیه خواهران: مطالعه کیفی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 255-280]