نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش بررسی چگونگی آموزش دستور زبان در کتاب اول آموزش زبان و فرهنگ ایران به غیر فارسی‌زبانان (آزوفا) [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 1-25]
  • آموزش پایدار ادبیات کودک در برنامة درسی زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه‌های ایران [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 64-81]
  • آموزش تاریخ تأثیر تلفیق رمان‌های گرافیکی مبتنی بر تلفن همراه با کتب درسی چاپی بر یادگیری تاریخ دانشگاهی [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 82-95]
  • آموزش زبان خارجی ادبیات کودک در برنامة درسی زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه‌های ایران [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 64-81]
  • آموزش زبان عربی نقد و بررسی نقش آموزشی تصویر در کتاب‌های آموزش زبان عربی به غیر عرب‌زبان‌ها (بررسی موردی: کتاب تاریخ الأدب العربی، اثر حنا الفاخوری) [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 26-44]
  • آموزش عالی شناسایی، مقایسه و تحلیل گرایش‌های موضوعی غالب و غایب در کتاب‌های درسی دانشگاهی رشتة مطالعات برنامة درسی در ایران و جهان [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 48-63]
  • آموزش عالی مطالعة تطبیقی برنامة درسی آموزش کارآفرینی در قلمرو رشته‌های کارشناسی علوم اجتماعی و رفتاری در دانشگاه تهران با دانشگاه‌های پیشرو جهان [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 89-113]
  • آموزش کارآفرینی مطالعة تطبیقی برنامة درسی آموزش کارآفرینی در قلمرو رشته‌های کارشناسی علوم اجتماعی و رفتاری در دانشگاه تهران با دانشگاه‌های پیشرو جهان [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 89-113]

ا

  • ادبیات کودک ادبیات کودک در برنامة درسی زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه‌های ایران [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 64-81]
  • انسان‌شناسی تأملی بر کتاب درآمدی به نظام حکمت متعالیه (جلد سوم): انسان‌شناسی [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 45-63]
  • انواع محتوای زبان خارجی مبانی رویکردی در تألیف کتاب دانشگاهی «مکالمة زبان عربی» بر اساس اصول آموزش زبان خارجی [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 26-47]
  • اهداف محتوای زبان خارجی مبانی رویکردی در تألیف کتاب دانشگاهی «مکالمة زبان عربی» بر اساس اصول آموزش زبان خارجی [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 26-47]

ب

  • برنامة درسی مطالعة تطبیقی برنامة درسی آموزش کارآفرینی در قلمرو رشته‌های کارشناسی علوم اجتماعی و رفتاری در دانشگاه تهران با دانشگاه‌های پیشرو جهان [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 89-113]
  • برنامة درسی ادبیات کودک در برنامة درسی زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه‌های ایران [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 64-81]
  • برنامه‌ریزی درسی شناسایی، مقایسه و تحلیل گرایش‌های موضوعی غالب و غایب در کتاب‌های درسی دانشگاهی رشتة مطالعات برنامة درسی در ایران و جهان [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 48-63]
  • برنامۀ درسی استفاده از فناوری آموزشی مودل در درس «ترجمۀ شفاهی» با رویکردی ساخت‌گرایانۀ اجتماعی: کارکرد «تالار گفتگو» در انجام فعالیت‌های فرایندمحور [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 64-88]

پ

  • پروژه لزوم بهسازی روش‌های تدریس دروس ترجمة عملی: طرحی برای تدریس ترجمة ادبی [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 1-25]

ت

  • تالار گفتگوی مودل استفاده از فناوری آموزشی مودل در درس «ترجمۀ شفاهی» با رویکردی ساخت‌گرایانۀ اجتماعی: کارکرد «تالار گفتگو» در انجام فعالیت‌های فرایندمحور [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 64-88]
  • تحلیل محتوا نقد و ارزیابی کتاب زبان انگلیسی عمومی دانشگاه پیام نور [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 114-131]
  • ترجمه‌آموز لزوم بهسازی روش‌های تدریس دروس ترجمة عملی: طرحی برای تدریس ترجمة ادبی [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 1-25]
  • ترجمۀ شفاهی پیاپی استفاده از فناوری آموزشی مودل در درس «ترجمۀ شفاهی» با رویکردی ساخت‌گرایانۀ اجتماعی: کارکرد «تالار گفتگو» در انجام فعالیت‌های فرایندمحور [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 64-88]
  • تصویر در کتاب‌های آموزشی نقد و بررسی نقش آموزشی تصویر در کتاب‌های آموزش زبان عربی به غیر عرب‌زبان‌ها (بررسی موردی: کتاب تاریخ الأدب العربی، اثر حنا الفاخوری) [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 26-44]
  • تمرین لزوم بهسازی روش‌های تدریس دروس ترجمة عملی: طرحی برای تدریس ترجمة ادبی [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 1-25]

چ

ح

  • حساسیت فرهنگی نقد و بررسی نسخۀ فارسی کتاب خانواده‌درمانی اثر گلدنبرگ و گلدنبرگ ترجمۀ حسین‌شاهی برواتی، نقشبندی و ارجمند [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 96-118]
  • حکمت متعالیه تأملی بر کتاب درآمدی به نظام حکمت متعالیه (جلد سوم): انسان‌شناسی [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 45-63]
  • حنا الفاخوری نقد و بررسی نقش آموزشی تصویر در کتاب‌های آموزش زبان عربی به غیر عرب‌زبان‌ها (بررسی موردی: کتاب تاریخ الأدب العربی، اثر حنا الفاخوری) [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 26-44]

خ

  • خانواده‌درمانی نقد و بررسی نسخۀ فارسی کتاب خانواده‌درمانی اثر گلدنبرگ و گلدنبرگ ترجمۀ حسین‌شاهی برواتی، نقشبندی و ارجمند [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 96-118]

د

  • دستور زبان بررسی چگونگی آموزش دستور زبان در کتاب اول آموزش زبان و فرهنگ ایران به غیر فارسی‌زبانان (آزوفا) [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 1-25]

ر

  • رمان‌های گرافیکی تأثیر تلفیق رمان‌های گرافیکی مبتنی بر تلفن همراه با کتب درسی چاپی بر یادگیری تاریخ دانشگاهی [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 82-95]
  • رویکرد ساخت‌گرایی - اجتماعی لزوم بهسازی روش‌های تدریس دروس ترجمة عملی: طرحی برای تدریس ترجمة ادبی [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 1-25]

ز

  • زبان عمومی نقد و ارزیابی کتاب زبان انگلیسی عمومی دانشگاه پیام نور [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 114-131]
  • زبان و ادبیات انگلیسی ادبیات کودک در برنامة درسی زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه‌های ایران [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 64-81]

س

  • ساخت‌گرایی اجتماعی استفاده از فناوری آموزشی مودل در درس «ترجمۀ شفاهی» با رویکردی ساخت‌گرایانۀ اجتماعی: کارکرد «تالار گفتگو» در انجام فعالیت‌های فرایندمحور [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 64-88]

ط

  • طرح تدریس ترجمة ادبی لزوم بهسازی روش‌های تدریس دروس ترجمة عملی: طرحی برای تدریس ترجمة ادبی [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 1-25]

ع

  • علوم اجتماعی و رفتاری مطالعة تطبیقی برنامة درسی آموزش کارآفرینی در قلمرو رشته‌های کارشناسی علوم اجتماعی و رفتاری در دانشگاه تهران با دانشگاه‌های پیشرو جهان [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 89-113]

غ

  • غیر فارسی‌زبانان بررسی چگونگی آموزش دستور زبان در کتاب اول آموزش زبان و فرهنگ ایران به غیر فارسی‌زبانان (آزوفا) [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 1-25]

ف

  • فعالیت‌های فرایند‌محور استفاده از فناوری آموزشی مودل در درس «ترجمۀ شفاهی» با رویکردی ساخت‌گرایانۀ اجتماعی: کارکرد «تالار گفتگو» در انجام فعالیت‌های فرایندمحور [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 64-88]

ک

  • کتاب آزوفا بررسی چگونگی آموزش دستور زبان در کتاب اول آموزش زبان و فرهنگ ایران به غیر فارسی‌زبانان (آزوفا) [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 1-25]
  • کتاب درسی نقد و ارزیابی کتاب زبان انگلیسی عمومی دانشگاه پیام نور [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 114-131]
  • کتاب درسی نقد و بررسی نسخۀ فارسی کتاب خانواده‌درمانی اثر گلدنبرگ و گلدنبرگ ترجمۀ حسین‌شاهی برواتی، نقشبندی و ارجمند [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 96-118]
  • کتاب‌های درسی دانشگاهی شناسایی، مقایسه و تحلیل گرایش‌های موضوعی غالب و غایب در کتاب‌های درسی دانشگاهی رشتة مطالعات برنامة درسی در ایران و جهان [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 48-63]
  • کتب درسی تأثیر تلفیق رمان‌های گرافیکی مبتنی بر تلفن همراه با کتب درسی چاپی بر یادگیری تاریخ دانشگاهی [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 82-95]
  • کمیک استریپ تأثیر تلفیق رمان‌های گرافیکی مبتنی بر تلفن همراه با کتب درسی چاپی بر یادگیری تاریخ دانشگاهی [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 82-95]

گ

  • گرایش‌های موضوعی شناسایی، مقایسه و تحلیل گرایش‌های موضوعی غالب و غایب در کتاب‌های درسی دانشگاهی رشتة مطالعات برنامة درسی در ایران و جهان [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 48-63]

م

  • مبانی تألیف کتاب زبان عربی مبانی رویکردی در تألیف کتاب دانشگاهی «مکالمة زبان عربی» بر اساس اصول آموزش زبان خارجی [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 26-47]
  • مطالعات برنامة درسی شناسایی، مقایسه و تحلیل گرایش‌های موضوعی غالب و غایب در کتاب‌های درسی دانشگاهی رشتة مطالعات برنامة درسی در ایران و جهان [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 48-63]
  • مطالعة تطبیقی مطالعة تطبیقی برنامة درسی آموزش کارآفرینی در قلمرو رشته‌های کارشناسی علوم اجتماعی و رفتاری در دانشگاه تهران با دانشگاه‌های پیشرو جهان [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 89-113]
  • معرفت نفس تأملی بر کتاب درآمدی به نظام حکمت متعالیه (جلد سوم): انسان‌شناسی [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 45-63]
  • مکالمۀ عربی مبانی رویکردی در تألیف کتاب دانشگاهی «مکالمة زبان عربی» بر اساس اصول آموزش زبان خارجی [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 26-47]

ن

  • نقد فلسفی تأملی بر کتاب درآمدی به نظام حکمت متعالیه (جلد سوم): انسان‌شناسی [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 45-63]
  • نقد و بررسی نقد و بررسی نسخۀ فارسی کتاب خانواده‌درمانی اثر گلدنبرگ و گلدنبرگ ترجمۀ حسین‌شاهی برواتی، نقشبندی و ارجمند [دوره 20، شماره 39، 1395، صفحه 96-118]
  • نیازسنجی طراحی محتوا مبانی رویکردی در تألیف کتاب دانشگاهی «مکالمة زبان عربی» بر اساس اصول آموزش زبان خارجی [دوره 20، شماره 38، 1395، صفحه 26-47]