نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش زبان تکلیف محور طرحی برای آموزش ترجمۀ دیداری در کلاس‌های ترجمۀ شفاهی [دوره 22، شماره 42، 1397، صفحه 103-128]
  • آموزش عالی نقدی بر کتاب «رویکردهای نظری و عملی تدوین برنامه‌های درسی در آموزش عالی» [دوره 22، شماره 43، 1397، صفحه 116-141]

ا

  • ادبیات داستانی ادبیات داستانی در دانشگاه: نگاهی نقادانه به درس ادبیات داستانی در برنامۀ دورۀ کارشناسی زبان و ادبیات فارسی [دوره 22، شماره 43، 1397، صفحه 42-54]
  • ارزشیابی متون آموزش عالی آسیب‌شناسی کتاب درسی مبانی عرفان نظری با رویکرد تحلیل محتوا و روش [دوره 22، شماره 42، 1397، صفحه 78-96]
  • ارزیابی طراحی الگوی سیستم نرم‌افزاری اعتباریابی کتاب‌های دانشگاهی مبتنی بر متن‌کاوی [دوره 22، شماره 42، 1397، صفحه 38-77]
  • ایران معاصر تحلیلی بر برنامه‌ریزی آموزشی و متون درسی دانشگاهی فلسفه در ایران [دوره 22، شماره 42، 1397، صفحه 173-190]

ب

  • بازسازی جامعه از «فهم» تا «تبیین» اندیشۀ سیاسی: نقد و بررسی کتاب «فهم نظریه‌های سیاسی» [دوره 22، شماره 43، 1397، صفحه 1-20]
  • برنامة کارشناسی زبان و ادبیات فارسی ادبیات داستانی در دانشگاه: نگاهی نقادانه به درس ادبیات داستانی در برنامۀ دورۀ کارشناسی زبان و ادبیات فارسی [دوره 22، شماره 43، 1397، صفحه 42-54]
  • برنامه‌ریزی آموزشی تحلیلی بر برنامه‌ریزی آموزشی و متون درسی دانشگاهی فلسفه در ایران [دوره 22، شماره 42، 1397، صفحه 173-190]
  • برنامۀ درسی نقدی بر کتاب «رویکردهای نظری و عملی تدوین برنامه‌های درسی در آموزش عالی» [دوره 22، شماره 43، 1397، صفحه 116-141]

پ

  • پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی تحلیل پژوهش‌های منتشر شده در دوفصلنامۀ پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی از سال 1375 تا 1396 [دوره 22، شماره 43، 1397، صفحه 55-89]

ت

  • تحلیل روش‎شناختی تحلیل پژوهش‌های منتشر شده در دوفصلنامۀ پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی از سال 1375 تا 1396 [دوره 22، شماره 43، 1397، صفحه 55-89]
  • تحلیل روندی تحلیل پژوهش‌های منتشر شده در دوفصلنامۀ پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی از سال 1375 تا 1396 [دوره 22، شماره 43، 1397، صفحه 55-89]
  • تحلیل محتوا سنجش خوانایی کتاب متون و قواعد زبان عربی1 براساس تکنیک خوانایی کلوز [دوره 22، شماره 43، 1397، صفحه 142-161]
  • تحلیل موضوعی تحلیل پژوهش‌های منتشر شده در دوفصلنامۀ پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی از سال 1375 تا 1396 [دوره 22، شماره 43، 1397، صفحه 55-89]
  • تدریس آسیب‌شناسی تدریس مهارت ‌خواندن در گروه‌های زبان و ادبیات عربی دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 22، شماره 42، 1397، صفحه 150-172]
  • ترجمة شفاهی طرحی برای آموزش ترجمۀ دیداری در کلاس‌های ترجمۀ شفاهی [دوره 22، شماره 42، 1397، صفحه 103-128]
  • ترجمۀ دیداری طرحی برای آموزش ترجمۀ دیداری در کلاس‌های ترجمۀ شفاهی [دوره 22، شماره 42، 1397، صفحه 103-128]
  • تشخیص درد از «فهم» تا «تبیین» اندیشۀ سیاسی: نقد و بررسی کتاب «فهم نظریه‌های سیاسی» [دوره 22، شماره 43، 1397، صفحه 1-20]

خ

  • خوانش‌پذیری روایی و سازگاری فرمول‌های خوانش‌پذیری در ارزیابی متون فارسی [دوره 22، شماره 43، 1397، صفحه 21-41]

د

  • دانشگاه ایرانی تحلیلی بر برنامه‌ریزی آموزشی و متون درسی دانشگاهی فلسفه در ایران [دوره 22، شماره 42، 1397، صفحه 173-190]

ر

  • راهبردهای ارتقای سواد دانشگاهی صورت‌‌‌بندی مسئلۀ سواد دانشگاهی در ایران نظریه‌‌‌ای نو در زمینۀ نوشتار و نثر دانشگاهی در ایران [دوره 22، شماره 42، 1397، صفحه 1-37]
  • راهبردهای تدریس آسیب‌شناسی تدریس مهارت ‌خواندن در گروه‌های زبان و ادبیات عربی دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 22، شماره 42، 1397، صفحه 150-172]
  • راه درمان از «فهم» تا «تبیین» اندیشۀ سیاسی: نقد و بررسی کتاب «فهم نظریه‌های سیاسی» [دوره 22، شماره 43، 1397، صفحه 1-20]
  • روایی روایی و سازگاری فرمول‌های خوانش‌پذیری در ارزیابی متون فارسی [دوره 22، شماره 43، 1397، صفحه 21-41]
  • روش و اهداف آموزشی آسیب‌شناسی کتاب درسی مبانی عرفان نظری با رویکرد تحلیل محتوا و روش [دوره 22، شماره 42، 1397، صفحه 78-96]
  • رویکردهای نظری و عملی نقدی بر کتاب «رویکردهای نظری و عملی تدوین برنامه‌های درسی در آموزش عالی» [دوره 22، شماره 43، 1397، صفحه 116-141]

ز

  • زبان و ادبیات عربی آسیب‌شناسی تدریس مهارت ‌خواندن در گروه‌های زبان و ادبیات عربی دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 22، شماره 42، 1397، صفحه 150-172]

س

ش

  • شاخص خوانایی کلوز سنجش خوانایی کتاب متون و قواعد زبان عربی1 براساس تکنیک خوانایی کلوز [دوره 22، شماره 43، 1397، صفحه 142-161]
  • شاخصه‌های کتاب درسی دانشگاهی آسیب‌شناسی کتاب درسی مبانی عرفان نظری با رویکرد تحلیل محتوا و روش [دوره 22، شماره 42، 1397، صفحه 78-96]
  • شعر ادبیات داستانی در دانشگاه: نگاهی نقادانه به درس ادبیات داستانی در برنامۀ دورۀ کارشناسی زبان و ادبیات فارسی [دوره 22، شماره 43، 1397، صفحه 42-54]
  • شیوه‌‌‌های نقد ادبی بررسی کتاب مناهج النقد الأدبی العربی المعاصر(عملی ـ تطبیقی) [دوره 22، شماره 42، 1397، صفحه 129-149]

ط

  • طراحی الگو طراحی الگوی سیستم نرم‌افزاری اعتباریابی کتاب‌های دانشگاهی مبتنی بر متن‌کاوی [دوره 22، شماره 42، 1397، صفحه 38-77]

ف

  • فرمول‌های خوانش‌پذیری روایی و سازگاری فرمول‌های خوانش‌پذیری در ارزیابی متون فارسی [دوره 22، شماره 43، 1397، صفحه 21-41]
  • فلسفه تحلیلی بر برنامه‌ریزی آموزشی و متون درسی دانشگاهی فلسفه در ایران [دوره 22، شماره 42، 1397، صفحه 173-190]

ق

  • قدرت خوانایی سنجش خوانایی کتاب متون و قواعد زبان عربی1 براساس تکنیک خوانایی کلوز [دوره 22، شماره 43، 1397، صفحه 142-161]

ک

م

  • متن‌کاوی طراحی الگوی سیستم نرم‌افزاری اعتباریابی کتاب‌های دانشگاهی مبتنی بر متن‌کاوی [دوره 22، شماره 42، 1397، صفحه 38-77]
  • معیار‌های کتاب خوب دانشگاهی معیارهای کتاب تخصصی مطلوب در رشتۀ زبان انگلیسی [دوره 22، شماره 43، 1397، صفحه 90-115]
  • منابع درسی تحلیلی بر برنامه‌ریزی آموزشی و متون درسی دانشگاهی فلسفه در ایران [دوره 22، شماره 42، 1397، صفحه 173-190]
  • مهارت خواندن آسیب‌شناسی تدریس مهارت ‌خواندن در گروه‌های زبان و ادبیات عربی دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 22، شماره 42، 1397، صفحه 150-172]

ن

  • ناشران معتبر خارجی معیارهای کتاب تخصصی مطلوب در رشتۀ زبان انگلیسی [دوره 22، شماره 43، 1397، صفحه 90-115]
  • ناشران معتبر داخلی معیارهای کتاب تخصصی مطلوب در رشتۀ زبان انگلیسی [دوره 22، شماره 43، 1397، صفحه 90-115]
  • نظریه‌های جدید ادبی ادبیات داستانی در دانشگاه: نگاهی نقادانه به درس ادبیات داستانی در برنامۀ دورۀ کارشناسی زبان و ادبیات فارسی [دوره 22، شماره 43، 1397، صفحه 42-54]
  • نظریۀ بحران از «فهم» تا «تبیین» اندیشۀ سیاسی: نقد و بررسی کتاب «فهم نظریه‌های سیاسی» [دوره 22، شماره 43، 1397، صفحه 1-20]
  • نظریۀ سواد دانشگاهی صورت‌‌‌بندی مسئلۀ سواد دانشگاهی در ایران نظریه‌‌‌ای نو در زمینۀ نوشتار و نثر دانشگاهی در ایران [دوره 22، شماره 42، 1397، صفحه 1-37]
  • نظریۀ سیاسی از «فهم» تا «تبیین» اندیشۀ سیاسی: نقد و بررسی کتاب «فهم نظریه‌های سیاسی» [دوره 22، شماره 43، 1397، صفحه 1-20]
  • نظریۀ نوشتار تحصلی صورت‌‌‌بندی مسئلۀ سواد دانشگاهی در ایران نظریه‌‌‌ای نو در زمینۀ نوشتار و نثر دانشگاهی در ایران [دوره 22، شماره 42، 1397، صفحه 1-37]
  • نقد نقدی بر کتاب «رویکردهای نظری و عملی تدوین برنامه‌های درسی در آموزش عالی» [دوره 22، شماره 43، 1397، صفحه 116-141]
  • نقد ادبی بررسی کتاب مناهج النقد الأدبی العربی المعاصر(عملی ـ تطبیقی) [دوره 22، شماره 42، 1397، صفحه 129-149]
  • نمایشنامه ادبیات داستانی در دانشگاه: نگاهی نقادانه به درس ادبیات داستانی در برنامۀ دورۀ کارشناسی زبان و ادبیات فارسی [دوره 22، شماره 43، 1397، صفحه 42-54]
  • نوشتار دانشگاهی صورت‌‌‌بندی مسئلۀ سواد دانشگاهی در ایران نظریه‌‌‌ای نو در زمینۀ نوشتار و نثر دانشگاهی در ایران [دوره 22، شماره 42، 1397، صفحه 1-37]
  • نوشتار دانشگاهی طراحی الگوی سیستم نرم‌افزاری اعتباریابی کتاب‌های دانشگاهی مبتنی بر متن‌کاوی [دوره 22، شماره 42، 1397، صفحه 38-77]