نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب‌‌‌‌شناسی جایگاه آموزش کارآفرینی در سرفصل‌‌های رشتۀ زبان و ادبیات فارسی با تأکید بر رویکرد رفتاری [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 76-98]
  • آموزش جایگاه آموزش کارآفرینی در سرفصل‌‌های رشتۀ زبان و ادبیات فارسی با تأکید بر رویکرد رفتاری [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 76-98]
  • آموزش زبان عربی پویایی فعالیت‌ها در آموزش مکالمة زبان عربی: تحلیل فعالیت‌های مجموعة «اللغة العربیة» براساس مبانی تهیه و تدوین محتوای آموزش زبان خارجی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 160-180]
  • آموزش زبان فارسی فارسی برای اهداف دانشگاهی: تحلیل کتاب فارسی ویژة علوم‌‌اجتماعی [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 21-48]
  • آموزه‌های دینی شناسایی و اعتباریابی اصول و معیارهای طراحی کتب درسی مبتنی برآموزه‌های دینی در حوزه‌های علمیه [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 225-245]

ا

  • ارزیابی‌‌‌ کتاب تحلیل محتوای کتاب المصطلحات المتداولة فی الصحافة العربیة [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 156-183]
  • ارزیابی مواد آموزشی فارسی برای اهداف دانشگاهی: تحلیل کتاب فارسی ویژة علوم‌‌اجتماعی [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 21-48]
  • اسلامی‌سازی علوم انسانی نقد پارادایمی و هژمونیک گزارش اجلاس 2005 یونسکو، با تأکید بر نقش دانشگاه [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 95-117]
  • اصول و معیارهای طراحی کتب درسی شناسایی و اعتباریابی اصول و معیارهای طراحی کتب درسی مبتنی برآموزه‌های دینی در حوزه‌های علمیه [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 225-245]
  • انگارة مک‌‌دانف و شاو فارسی برای اهداف دانشگاهی: تحلیل کتاب فارسی ویژة علوم‌‌اجتماعی [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 21-48]
  • اهداف دانشگاهی فارسی برای اهداف دانشگاهی: تحلیل کتاب فارسی ویژة علوم‌‌اجتماعی [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 21-48]
  • اهداف کارورزی شناسایی و اولویت‌بندی اهداف و فعالیت‌های یادگیری درس کارورزی در رشتة روان‌شناسی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 205-224]
  • ایدئولوژی بازیابی راهبردهای ایدئولوژیک در گفتمان کتاب‌های دانشگاهی، مطالعة کتاب‌های تاریخ ایران دوره میانه [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 49-75]

ب

  • برنامة آموزشی آموزش نقد ترجمه در دورة کارشناسی ارشد رشتة مطالعات ترجمه: انتظارات دانشجویان و محتوای آموزشی واحد درسی [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 118-138]
  • برنامة درسی پژوهشی در ضرورت تدریس زبان و ادبیات فارسی به دانشجویان مترجمی عربی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 137-159]
  • بومیان دیجیتال تحلیل نسلی از ترجیح دانشجویان دارای ویژگی‌‌های بومیان دیجیتال به داشتن کتاب درسی الکترونیکی [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 99-117]

پ

  • پارادایم نقد پارادایمی و هژمونیک گزارش اجلاس 2005 یونسکو، با تأکید بر نقش دانشگاه [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 95-117]

ت

  • تاریخ ایران دوره میانه بازیابی راهبردهای ایدئولوژیک در گفتمان کتاب‌های دانشگاهی، مطالعة کتاب‌های تاریخ ایران دوره میانه [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 49-75]
  • تحلیل گفتمان انتقادی بازیابی راهبردهای ایدئولوژیک در گفتمان کتاب‌های دانشگاهی، مطالعة کتاب‌های تاریخ ایران دوره میانه [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 49-75]
  • تحلیل محتوا دانش محتوایی تدریس پژوهش: چارچوبی برای تدوین کتب درسی روش تحقیق در علوم تربیتی و روان‌شناسی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 118-136]
  • ترجمه تحلیل محتوای کتاب المصطلحات المتداولة فی الصحافة العربیة [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 156-183]
  • ترجمه پژوهشی در ضرورت تدریس زبان و ادبیات فارسی به دانشجویان مترجمی عربی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 137-159]
  • ترسیم استدلال تأثیر ترسیم استدلال و نقشة مفهومی در کتاب درسی دانشگاهی بر تفکر نقادانه [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 1-20]
  • تفکر انتقادی سواد دانشگاهی در نظام آموزش عالی ایران: مطالعة موردی دانشکدة حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 1-20]
  • تفکر نقادانه تأثیر ترسیم استدلال و نقشة مفهومی در کتاب درسی دانشگاهی بر تفکر نقادانه [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 1-20]
  • تفکر هم‌گرا الگوی تلفیقی طراحی سؤال در کتاب‌های درسی دانشگاهی: مطالعة موردی کتاب‌های درسی گروه علوم تربیتی و روان‌شناسی «سمت» [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 181-204]
  • تفکر واگرا الگوی تلفیقی طراحی سؤال در کتاب‌های درسی دانشگاهی: مطالعة موردی کتاب‌های درسی گروه علوم تربیتی و روان‌شناسی «سمت» [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 181-204]
  • توضیح آسیب‌‌شناسی شیوة معادل‌‌گزینی در فرهنگ معاصر کیمیا [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 139-155]

ح

  • حوزة معنایی آسیب‌‌شناسی شیوة معادل‌‌گزینی در فرهنگ معاصر کیمیا [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 139-155]
  • حوزه‌های علمیة خواهران شناسایی و اعتباریابی اصول و معیارهای طراحی کتب درسی مبتنی برآموزه‌های دینی در حوزه‌های علمیه [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 225-245]

خ

  • خوانش دانشگاهی سواد دانشگاهی در نظام آموزش عالی ایران: مطالعة موردی دانشکدة حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 1-20]

د

ر

  • رسانة یادگیری تحلیل نسلی از ترجیح دانشجویان دارای ویژگی‌‌های بومیان دیجیتال به داشتن کتاب درسی الکترونیکی [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 99-117]
  • رشتۀ زبان و ادبیات فارسی جایگاه آموزش کارآفرینی در سرفصل‌‌های رشتۀ زبان و ادبیات فارسی با تأکید بر رویکرد رفتاری [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 76-98]
  • روان‌شناسی شناسایی و اولویت‌بندی اهداف و فعالیت‌های یادگیری درس کارورزی در رشتة روان‌شناسی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 205-224]
  • روش تحقیق دانش محتوایی تدریس پژوهش: چارچوبی برای تدوین کتب درسی روش تحقیق در علوم تربیتی و روان‌شناسی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 118-136]

ز

  • زبان علم پژوهشی در کتاب‌های دانشگاهی از منظر نگارشی : آسیب شناسی کلیشه‌نویسی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 42-65]
  • زبان علم آسیب‌شناسی کاربرد زبان علم در کتاب‌های دانشگاهی رشتۀ زبان و ادبیات فارسی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 21-41]
  • زبان مادری پژوهشی در ضرورت تدریس زبان و ادبیات فارسی به دانشجویان مترجمی عربی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 137-159]
  • زبان نگارش علمی آسیب‌شناسی کاربرد زبان علم در کتاب‌های دانشگاهی رشتۀ زبان و ادبیات فارسی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 21-41]
  • زبان و ادبیات فارسی پژوهشی در ضرورت تدریس زبان و ادبیات فارسی به دانشجویان مترجمی عربی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 137-159]

س

  • ساختار تحلیل محتوای کتاب المصطلحات المتداولة فی الصحافة العربیة [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 156-183]
  • سامانده ترسیمی کارکردشناسی مؤلفه‌های دیداری در کتاب‌های آموزشی: جایگاه و تحولات آن‌ها در کتاب‌های زبان انگلیسی تخصصیِ «سمت» [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 66-94]
  • سرفصل جایگاه آموزش کارآفرینی در سرفصل‌‌های رشتۀ زبان و ادبیات فارسی با تأکید بر رویکرد رفتاری [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 76-98]
  • سطوح کاربردی آسیب‌‌شناسی شیوة معادل‌‌گزینی در فرهنگ معاصر کیمیا [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 139-155]
  • سلسله‌مراتب یادگیری الگوی تلفیقی طراحی سؤال در کتاب‌های درسی دانشگاهی: مطالعة موردی کتاب‌های درسی گروه علوم تربیتی و روان‌شناسی «سمت» [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 181-204]
  • سواد دانشگاهی سواد دانشگاهی در نظام آموزش عالی ایران: مطالعة موردی دانشکدة حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 1-20]

ط

  • طراحی سؤال الگوی تلفیقی طراحی سؤال در کتاب‌های درسی دانشگاهی: مطالعة موردی کتاب‌های درسی گروه علوم تربیتی و روان‌شناسی «سمت» [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 181-204]
  • طرح درس دانش محتوایی تدریس پژوهش: چارچوبی برای تدوین کتب درسی روش تحقیق در علوم تربیتی و روان‌شناسی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 118-136]

ع

  • علوم‌‌اجتماعی فارسی برای اهداف دانشگاهی: تحلیل کتاب فارسی ویژة علوم‌‌اجتماعی [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 21-48]

غ

  • غلامعلی همایی بایستگی‌ها و سنجش کتاب‌های دانشگاهی: کتاب واژه‌شناسی قرآن مجید [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 246-272]

ف

  • فرهنگ دوزبانه آسیب‌‌شناسی شیوة معادل‌‌گزینی در فرهنگ معاصر کیمیا [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 139-155]
  • فعالیت‌های ارتباطی پویایی فعالیت‌ها در آموزش مکالمة زبان عربی: تحلیل فعالیت‌های مجموعة «اللغة العربیة» براساس مبانی تهیه و تدوین محتوای آموزش زبان خارجی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 160-180]
  • فعالیت‌های پویا پویایی فعالیت‌ها در آموزش مکالمة زبان عربی: تحلیل فعالیت‌های مجموعة «اللغة العربیة» براساس مبانی تهیه و تدوین محتوای آموزش زبان خارجی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 160-180]
  • فعالیت یادگیری شناسایی و اولویت‌بندی اهداف و فعالیت‌های یادگیری درس کارورزی در رشتة روان‌شناسی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 205-224]

ک

  • کارآفرینی جایگاه آموزش کارآفرینی در سرفصل‌‌های رشتۀ زبان و ادبیات فارسی با تأکید بر رویکرد رفتاری [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 76-98]
  • کارورزی شناسایی و اولویت‌بندی اهداف و فعالیت‌های یادگیری درس کارورزی در رشتة روان‌شناسی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 205-224]
  • کتاب الکترونیکی تحلیل نسلی از ترجیح دانشجویان دارای ویژگی‌‌های بومیان دیجیتال به داشتن کتاب درسی الکترونیکی [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 99-117]
  • کتاب اللغة العربیة پویایی فعالیت‌ها در آموزش مکالمة زبان عربی: تحلیل فعالیت‌های مجموعة «اللغة العربیة» براساس مبانی تهیه و تدوین محتوای آموزش زبان خارجی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 160-180]
  • کتاب‌ دانشگاهی بازیابی راهبردهای ایدئولوژیک در گفتمان کتاب‌های دانشگاهی، مطالعة کتاب‌های تاریخ ایران دوره میانه [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 49-75]
  • کتاب درسی دانشگاهی تأثیر ترسیم استدلال و نقشة مفهومی در کتاب درسی دانشگاهی بر تفکر نقادانه [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 1-20]
  • کتاب درسی دانشگاهی الگوی تلفیقی طراحی سؤال در کتاب‌های درسی دانشگاهی: مطالعة موردی کتاب‌های درسی گروه علوم تربیتی و روان‌شناسی «سمت» [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 181-204]
  • کتاب زبان تخصصی کارکردشناسی مؤلفه‌های دیداری در کتاب‌های آموزشی: جایگاه و تحولات آن‌ها در کتاب‌های زبان انگلیسی تخصصیِ «سمت» [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 66-94]
  • کتاب‌های دانشگاهی دانش محتوایی تدریس پژوهش: چارچوبی برای تدوین کتب درسی روش تحقیق در علوم تربیتی و روان‌شناسی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 118-136]
  • کتاب‏های درسیِ رشتۀ زبان و ادبیات فارسی آسیب‌شناسی کاربرد زبان علم در کتاب‌های دانشگاهی رشتۀ زبان و ادبیات فارسی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 21-41]
  • کتاب واژه‏شناسی قرآن مجید بایستگی‌ها و سنجش کتاب‌های دانشگاهی: کتاب واژه‌شناسی قرآن مجید [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 246-272]
  • کلیشه پژوهشی در کتاب‌های دانشگاهی از منظر نگارشی : آسیب شناسی کلیشه‌نویسی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 42-65]

گ

  • گزارش 2005 یونسکو نقد پارادایمی و هژمونیک گزارش اجلاس 2005 یونسکو، با تأکید بر نقش دانشگاه [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 95-117]

م

  • مؤلفه‏ های دیداری در کتاب درسی کارکردشناسی مؤلفه‌های دیداری در کتاب‌های آموزشی: جایگاه و تحولات آن‌ها در کتاب‌های زبان انگلیسی تخصصیِ «سمت» [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 66-94]
  • مترجمی زبان عربی پژوهشی در ضرورت تدریس زبان و ادبیات فارسی به دانشجویان مترجمی عربی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 137-159]
  • متون دانشگاهی پژوهشی در کتاب‌های دانشگاهی از منظر نگارشی : آسیب شناسی کلیشه‌نویسی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 42-65]
  • محتوا تحلیل محتوای کتاب المصطلحات المتداولة فی الصحافة العربیة [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 156-183]
  • محتوای آموزشی آموزش نقد ترجمه در دورة کارشناسی ارشد رشتة مطالعات ترجمه: انتظارات دانشجویان و محتوای آموزشی واحد درسی [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 118-138]
  • محتوای الکترونیکی تحلیل نسلی از ترجیح دانشجویان دارای ویژگی‌‌های بومیان دیجیتال به داشتن کتاب درسی الکترونیکی [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 99-117]
  • محمد‌‌‌رضا عزیزی‌پور تحلیل محتوای کتاب المصطلحات المتداولة فی الصحافة العربیة [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 156-183]
  • معادل آسیب‌‌شناسی شیوة معادل‌‌گزینی در فرهنگ معاصر کیمیا [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 139-155]
  • معناشناسی قرآن بایستگی‌ها و سنجش کتاب‌های دانشگاهی: کتاب واژه‌شناسی قرآن مجید [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 246-272]
  • معیارهای طراحی آموزشی شناسایی و اعتباریابی اصول و معیارهای طراحی کتب درسی مبتنی برآموزه‌های دینی در حوزه‌های علمیه [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 225-245]
  • مهارت سخن گفتن پویایی فعالیت‌ها در آموزش مکالمة زبان عربی: تحلیل فعالیت‌های مجموعة «اللغة العربیة» براساس مبانی تهیه و تدوین محتوای آموزش زبان خارجی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 160-180]

ن

  • نظریه‌های ترجمه آموزش نقد ترجمه در دورة کارشناسی ارشد رشتة مطالعات ترجمه: انتظارات دانشجویان و محتوای آموزشی واحد درسی [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 118-138]
  • نقشة مفهومی تأثیر ترسیم استدلال و نقشة مفهومی در کتاب درسی دانشگاهی بر تفکر نقادانه [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 1-20]
  • نگارش پژوهشی در کتاب‌های دانشگاهی از منظر نگارشی : آسیب شناسی کلیشه‌نویسی [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 42-65]
  • نگارش دانشگاهی سواد دانشگاهی در نظام آموزش عالی ایران: مطالعة موردی دانشکدة حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 1-20]

و

  • واحد درسی نقد و بررسی آثار ترجمه شده آموزش نقد ترجمه در دورة کارشناسی ارشد رشتة مطالعات ترجمه: انتظارات دانشجویان و محتوای آموزشی واحد درسی [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 118-138]
  • وندایک بازیابی راهبردهای ایدئولوژیک در گفتمان کتاب‌های دانشگاهی، مطالعة کتاب‌های تاریخ ایران دوره میانه [دوره 23، شماره 44، 1398، صفحه 49-75]

ه

  • هژمونی نقد پارادایمی و هژمونیک گزارش اجلاس 2005 یونسکو، با تأکید بر نقش دانشگاه [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 95-117]

ی

  • یونسکو نقد پارادایمی و هژمونیک گزارش اجلاس 2005 یونسکو، با تأکید بر نقش دانشگاه [دوره 23، شماره 45، 1398، صفحه 95-117]