نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب‌شناسی فلسفه بدایه‌ای که بدایه نیست: آسیب‌شناسی کتاب بدایةالحکمه به‌مثابه متن آموزش فلسفه اسلامی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 50-74]
  • آموزش بازنمایی گونه‌های تعامل آموزشی در برنامة درسی دانشگاهی و تعیین گونة غالب آن از دیدگاه دانشجویان [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 281-299]
  • آموزش زبان عربی کتاب درسی هوشمند؛ راهکار آموزش مکالمة زبان در عصر فنّاوری اطلاعات (آموزش هوشمند مبتنی بر اپلیکیشن تلفن همراه در آموزش لهجه‌های عربی) [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 75-94]
  • آموزش زبان عربی بررسی نقش‌های جنسیتی در کتاب صدی الحیاة براساس مدل پورِکا [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 109-124]
  • آموزش زبان عربی بایسته‌های کیفی محتوای آموزش مهارت شنیداری زبان عربی: تأمّلی در تعلّم اللغة العربیة عبر الشاشة [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 83-108]
  • آموزش فلسفه بدایه‌ای که بدایه نیست: آسیب‌شناسی کتاب بدایةالحکمه به‌مثابه متن آموزش فلسفه اسلامی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 50-74]
  • آموزش هنر جامعه‌محور مطالعة قابلیت‌های هنرهای جوامع محلی بر مبنای رویکرد آموزش هنر جامعه‌محور (مطالعة موردی: عروسک‌های بازیچه، آیینی و نمایشی) [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 29-49]
  • آموزه‌های دینی مؤلفه‌های مؤثر در تألیف محتوای کتاب درسی در حوزه‌های علمیه خواهران: مطالعه کیفی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 255-280]

ا

  • اپلیکیشن تلفن همراه کتاب درسی هوشمند؛ راهکار آموزش مکالمة زبان در عصر فنّاوری اطلاعات (آموزش هوشمند مبتنی بر اپلیکیشن تلفن همراه در آموزش لهجه‌های عربی) [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 75-94]
  • ادبیات لزوم توجه به جایگاه هستی‌شناختی ادبیات در تدوین کتب درسی ادبیات [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 53-82]
  • ارزیابی ارزیابی و نقد شیوة مدخل‌گزینی و معادل‌یابی در فرهنگ موضوعی فارسی به انگلیسی کولین ترنر [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 34-52]
  • ارزیابی کتاب‌های درسی نقد و ارزیابی کتاب انگلیسی برای دانشجویان رشته‌های علوم پایه (زیست‌شناسی و زمین‌شناسی) [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 166-182]
  • اصول انتخاب و سازماندهی محتوا مؤلفه‌های مؤثر در تألیف محتوای کتاب درسی در حوزه‌های علمیه خواهران: مطالعه کیفی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 255-280]
  • امر ذهنی درآمدی بر نقد سیاسی: بررسی و نقد کتاب درآمدی انتقادی بر تحلیل سیاسی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 205-231]
  • امر گفتمانی درآمدی بر نقد سیاسی: بررسی و نقد کتاب درآمدی انتقادی بر تحلیل سیاسی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 205-231]
  • انگیزش تأثیر آموزش دروس معارف اسلامی بر نگرش و انگیزش دینی دانشجویان(مطالعة موردی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل) [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 255-280]
  • اهداف شناسایی شاخص‌های اهداف مطلوب برای دروس رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها و میزان توجه به آن‌ها [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 225-254]
  • ایران معاصر چرخش از بدن به‌مثابه امر الهیاتی به‌سوی رویکرد فرهنگی - اجتماعی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 232-254]

ب

  • بازنمایی جنسیت بررسی نقش‌های جنسیتی در کتاب صدی الحیاة براساس مدل پورِکا [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 109-124]
  • بدایةالحکمة بدایه‌ای که بدایه نیست: آسیب‌شناسی کتاب بدایةالحکمه به‌مثابه متن آموزش فلسفه اسلامی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 50-74]
  • بررسی بلاغی بررسی تفاوت ساختار بلاغی نگارش تفسیری فارسی و انگلیسی و کاربرد آن در ارزیابی کتاب‌های درسی دانشگاهی آموزش نگارش زبان دوم [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 154-179]
  • بررسی مقابله‌ای بررسی تفاوت ساختار بلاغی نگارش تفسیری فارسی و انگلیسی و کاربرد آن در ارزیابی کتاب‌های درسی دانشگاهی آموزش نگارش زبان دوم [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 154-179]
  • برنامه درسی شناسایی شاخص‌های اهداف مطلوب برای دروس رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها و میزان توجه به آن‌ها [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 225-254]
  • برنامه درسی بازنمایی گونه‌های تعامل آموزشی در برنامة درسی دانشگاهی و تعیین گونة غالب آن از دیدگاه دانشجویان [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 281-299]

پ

  • پاراگراف تفسیری بررسی تفاوت ساختار بلاغی نگارش تفسیری فارسی و انگلیسی و کاربرد آن در ارزیابی کتاب‌های درسی دانشگاهی آموزش نگارش زبان دوم [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 154-179]
  • پدیدار‌شناسی مطالعة قابلیت‌های هنرهای جوامع محلی بر مبنای رویکرد آموزش هنر جامعه‌محور (مطالعة موردی: عروسک‌های بازیچه، آیینی و نمایشی) [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 29-49]
  • پژوهش‌هنرمندانه مطالعه‌ای بر ضرورت کاربست روش‌شناسی‌های مبتنی بر هنر [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 180-203]
  • پورِکا بررسی نقش‌های جنسیتی در کتاب صدی الحیاة براساس مدل پورِکا [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 109-124]

ت

  • تاریخ فرهنگی چرخش از بدن به‌مثابه امر الهیاتی به‌سوی رویکرد فرهنگی - اجتماعی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 232-254]
  • تحلیل سیاسی درآمدی بر نقد سیاسی: بررسی و نقد کتاب درآمدی انتقادی بر تحلیل سیاسی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 205-231]
  • تحلیل گفتمان بررسی تفاوت ساختار بلاغی نگارش تفسیری فارسی و انگلیسی و کاربرد آن در ارزیابی کتاب‌های درسی دانشگاهی آموزش نگارش زبان دوم [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 154-179]
  • تحلیل محتوای ارتباطی نقد ساختاری کتاب اخلاق اسلامی؛ مبانی و مفاهیم، براساس مدل‌های تحلیل محتوای توصیفی و ارتباطی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 146-165]
  • تحلیل محتوای توصیفی نقد ساختاری کتاب اخلاق اسلامی؛ مبانی و مفاهیم، براساس مدل‌های تحلیل محتوای توصیفی و ارتباطی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 146-165]
  • تربیت اقتصادی تحلیل محتوای کتاب‌های درسی رشتة مطالعات اجتماعی‌ دانشگاه فرهنگیان به لحاظ توجه به تربیت اقتصادی [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 125-153]
  • ترجمة حقوقی کتاب‌های دانشگاهی برای آموزش ترجمة رسمی (حقوقی): نقد و پیشنهاد الگوی تدوین [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 1-28]
  • ترجمة مکاتبات و اسناد و مدارک کتاب‌های دانشگاهی برای آموزش ترجمة رسمی (حقوقی): نقد و پیشنهاد الگوی تدوین [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 1-28]
  • ترجمه رسمی کتاب‌های دانشگاهی برای آموزش ترجمة رسمی (حقوقی): نقد و پیشنهاد الگوی تدوین [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 1-28]
  • تعامل بازنمایی گونه‌های تعامل آموزشی در برنامة درسی دانشگاهی و تعیین گونة غالب آن از دیدگاه دانشجویان [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 281-299]
  • تعلّم اللغة العربیة عبر الشاشة بایسته‌های کیفی محتوای آموزش مهارت شنیداری زبان عربی: تأمّلی در تعلّم اللغة العربیة عبر الشاشة [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 83-108]
  • تهیه و تدوین منابع درسی نقد و ارزیابی کتاب انگلیسی برای دانشجویان رشته‌های علوم پایه (زیست‌شناسی و زمین‌شناسی) [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 166-182]

ج

  • جامعه‌شناسی بدن چرخش از بدن به‌مثابه امر الهیاتی به‌سوی رویکرد فرهنگی - اجتماعی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 232-254]
  • جوامع محلی مطالعة قابلیت‌های هنرهای جوامع محلی بر مبنای رویکرد آموزش هنر جامعه‌محور (مطالعة موردی: عروسک‌های بازیچه، آیینی و نمایشی) [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 29-49]

ح

  • حوزه‌های علمیه مؤلفه‌های مؤثر در تألیف محتوای کتاب درسی در حوزه‌های علمیه خواهران: مطالعه کیفی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 255-280]

د

  • دانشجو معلمان تحلیل محتوای کتاب‌های درسی رشتة مطالعات اجتماعی‌ دانشگاه فرهنگیان به لحاظ توجه به تربیت اقتصادی [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 125-153]
  • دانشجویان علوم پایه نقد و ارزیابی کتاب انگلیسی برای دانشجویان رشته‌های علوم پایه (زیست‌شناسی و زمین‌شناسی) [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 166-182]
  • دانشگاه بازنمایی گونه‌های تعامل آموزشی در برنامة درسی دانشگاهی و تعیین گونة غالب آن از دیدگاه دانشجویان [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 281-299]
  • دانش مدیریت آموزشی کتاب‌شناسی تطبیقی و انتقادی موضوعی متون تألیفی و ترجمه‌ای دانش مدیریت آموزشی در ایران [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 204-224]
  • درآمدی انتقادی بر تحلیل سیاسی درآمدی بر نقد سیاسی: بررسی و نقد کتاب درآمدی انتقادی بر تحلیل سیاسی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 205-231]
  • دروس معارف اسلامی تأثیر آموزش دروس معارف اسلامی بر نگرش و انگیزش دینی دانشجویان(مطالعة موردی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل) [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 255-280]
  • دقت علمی سنتزپژوهی ویژگی‌های کتاب درسی دانشگاهی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 114-145]
  • دقت نگارشی سنتزپژوهی ویژگی‌های کتاب درسی دانشگاهی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 114-145]

ر

  • رشته های علوم انسانی دانشگاه ها شناسایی شاخص‌های اهداف مطلوب برای دروس رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها و میزان توجه به آن‌ها [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 225-254]
  • روش‌تحقیق‌کیفی مطالعه‌ای بر ضرورت کاربست روش‌شناسی‌های مبتنی بر هنر [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 180-203]
  • روش‌تحقیق هنر مطالعه‌ای بر ضرورت کاربست روش‌شناسی‌های مبتنی بر هنر [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 180-203]
  • روش‌شناسی مبتنی‌برهنر مطالعه‌ای بر ضرورت کاربست روش‌شناسی‌های مبتنی بر هنر [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 180-203]
  • روش‌های تدریس و ارزشیابی کتاب‌های دانشگاهی برای آموزش ترجمة رسمی (حقوقی): نقد و پیشنهاد الگوی تدوین [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 1-28]
  • رویکرد انتقادی چرخش از بدن به‌مثابه امر الهیاتی به‌سوی رویکرد فرهنگی - اجتماعی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 232-254]
  • رویکرد علمی-تاریخی لزوم توجه به جایگاه هستی‌شناختی ادبیات در تدوین کتب درسی ادبیات [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 53-82]

ز

  • زبان تخصصی بررسی ساخت آغازگری در کتب انگلیسی دانشگاهی با اهداف ویژه؛ مقایسه تألیفات نویسندگان ایرانی با غیرایرانی ‏ [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 1-33]
  • زبان فارسی آسیب‌شناسی کتاب‌های دستور زبان فارسی (مطالعة موردی مبحث شرط) [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 183-204]
  • زبان و ادبیات عربی بررسی آمادگی الکترونیکی استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی در یادگیری مهارت‌های زبان (مطالعة موردی زبان عربی دانشجویان دانشگاه شیراز) [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 95-113]
  • زیبایی‌شناسی لزوم توجه به جایگاه هستی‌شناختی ادبیات در تدوین کتب درسی ادبیات [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 53-82]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی بررسی آمادگی الکترونیکی استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی در یادگیری مهارت‌های زبان (مطالعة موردی زبان عربی دانشجویان دانشگاه شیراز) [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 95-113]

ص

  • صدی الحیاة بررسی نقش‌های جنسیتی در کتاب صدی الحیاة براساس مدل پورِکا [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 109-124]

ع

  • عروسک‌های آیینی - نمایشی مطالعة قابلیت‌های هنرهای جوامع محلی بر مبنای رویکرد آموزش هنر جامعه‌محور (مطالعة موردی: عروسک‌های بازیچه، آیینی و نمایشی) [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 29-49]
  • علوم‌انسانی مطالعه‌ای بر ضرورت کاربست روش‌شناسی‌های مبتنی بر هنر [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 180-203]
  • عملکرد استادان تأثیر آموزش دروس معارف اسلامی بر نگرش و انگیزش دینی دانشجویان(مطالعة موردی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل) [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 255-280]
  • عناصر برنامه درسی تحلیل محتوای کتاب‌های درسی رشتة مطالعات اجتماعی‌ دانشگاه فرهنگیان به لحاظ توجه به تربیت اقتصادی [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 125-153]

ف

  • فرانقش ‏متنی بررسی ساخت آغازگری در کتب انگلیسی دانشگاهی با اهداف ویژه؛ مقایسه تألیفات نویسندگان ایرانی با غیرایرانی ‏ [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 1-33]
  • فرهنگ بررسی تفاوت ساختار بلاغی نگارش تفسیری فارسی و انگلیسی و کاربرد آن در ارزیابی کتاب‌های درسی دانشگاهی آموزش نگارش زبان دوم [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 154-179]
  • فرهنگ آموزشی ارزیابی و نقد شیوة مدخل‌گزینی و معادل‌یابی در فرهنگ موضوعی فارسی به انگلیسی کولین ترنر [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 34-52]
  • فرهنگ سازمانی بررسی آمادگی الکترونیکی استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی در یادگیری مهارت‌های زبان (مطالعة موردی زبان عربی دانشجویان دانشگاه شیراز) [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 95-113]
  • فرهنگ موضوعی ارزیابی و نقد شیوة مدخل‌گزینی و معادل‌یابی در فرهنگ موضوعی فارسی به انگلیسی کولین ترنر [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 34-52]
  • فلسفة اسلامی بدایه‌ای که بدایه نیست: آسیب‌شناسی کتاب بدایةالحکمه به‌مثابه متن آموزش فلسفه اسلامی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 50-74]
  • فلسفة دانشگاهی بدایه‌ای که بدایه نیست: آسیب‌شناسی کتاب بدایةالحکمه به‌مثابه متن آموزش فلسفه اسلامی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 50-74]

ک

  • کالین ‌های درآمدی بر نقد سیاسی: بررسی و نقد کتاب درآمدی انتقادی بر تحلیل سیاسی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 205-231]
  • کتاب درسی مؤلفه‌های مؤثر در تألیف محتوای کتاب درسی در حوزه‌های علمیه خواهران: مطالعه کیفی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 255-280]
  • کتاب درسی نقد ساختاری کتاب اخلاق اسلامی؛ مبانی و مفاهیم، براساس مدل‌های تحلیل محتوای توصیفی و ارتباطی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 146-165]
  • کتاب درسی دانشگاهی کتاب درسی هوشمند؛ راهکار آموزش مکالمة زبان در عصر فنّاوری اطلاعات (آموزش هوشمند مبتنی بر اپلیکیشن تلفن همراه در آموزش لهجه‌های عربی) [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 75-94]
  • کتاب درسی دانشگاهی سنتزپژوهی ویژگی‌های کتاب درسی دانشگاهی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 114-145]
  • کتاب درسی هوشمند کتاب درسی هوشمند؛ راهکار آموزش مکالمة زبان در عصر فنّاوری اطلاعات (آموزش هوشمند مبتنی بر اپلیکیشن تلفن همراه در آموزش لهجه‌های عربی) [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 75-94]
  • کتاب‌شناسی تطبیقی و انتقادی موضوعی کتاب‌شناسی تطبیقی و انتقادی موضوعی متون تألیفی و ترجمه‌ای دانش مدیریت آموزشی در ایران [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 204-224]
  • کتاب‌های دانشگاهی نقد ساختاری کتاب اخلاق اسلامی؛ مبانی و مفاهیم، براساس مدل‌های تحلیل محتوای توصیفی و ارتباطی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 146-165]
  • کتاب‌های دستور زبان آسیب‌شناسی کتاب‌های دستور زبان فارسی (مطالعة موردی مبحث شرط) [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 183-204]
  • کتب درسی لزوم توجه به جایگاه هستی‌شناختی ادبیات در تدوین کتب درسی ادبیات [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 53-82]
  • کلیدواژه‌ها: کلیدواژه‌ها: آغازگر بررسی ساخت آغازگری در کتب انگلیسی دانشگاهی با اهداف ویژه؛ مقایسه تألیفات نویسندگان ایرانی با غیرایرانی ‏ [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 1-33]

گ

  • گرایش بررسی ساخت آغازگری در کتب انگلیسی دانشگاهی با اهداف ویژه؛ مقایسه تألیفات نویسندگان ایرانی با غیرایرانی ‏ [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 1-33]

م

  • ماهیت آموزشی سنتزپژوهی ویژگی‌های کتاب درسی دانشگاهی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 114-145]
  • مبحث «شرط» آسیب‌شناسی کتاب‌های دستور زبان فارسی (مطالعة موردی مبحث شرط) [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 183-204]
  • متون تألیفی و ترجمه‌ای کتاب‌شناسی تطبیقی و انتقادی موضوعی متون تألیفی و ترجمه‌ای دانش مدیریت آموزشی در ایران [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 204-224]
  • مخاطب‌محوری سنتزپژوهی ویژگی‌های کتاب درسی دانشگاهی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 114-145]
  • مدخل ارزیابی و نقد شیوة مدخل‌گزینی و معادل‌یابی در فرهنگ موضوعی فارسی به انگلیسی کولین ترنر [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 34-52]
  • مطالعات اجتماعی تحلیل محتوای کتاب‌های درسی رشتة مطالعات اجتماعی‌ دانشگاه فرهنگیان به لحاظ توجه به تربیت اقتصادی [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 125-153]
  • معادل ارزیابی و نقد شیوة مدخل‌گزینی و معادل‌یابی در فرهنگ موضوعی فارسی به انگلیسی کولین ترنر [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 34-52]
  • معیار تألیف متون درسی مؤلفه‌های مؤثر در تألیف محتوای کتاب درسی در حوزه‌های علمیه خواهران: مطالعه کیفی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 255-280]
  • مهارت بررسی آمادگی الکترونیکی استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی در یادگیری مهارت‌های زبان (مطالعة موردی زبان عربی دانشجویان دانشگاه شیراز) [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 95-113]
  • مهارت شنیداری بایسته‌های کیفی محتوای آموزش مهارت شنیداری زبان عربی: تأمّلی در تعلّم اللغة العربیة عبر الشاشة [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 83-108]

ن

  • نظریه نقش‌گرای نظام‌مند بررسی ساخت آغازگری در کتب انگلیسی دانشگاهی با اهداف ویژه؛ مقایسه تألیفات نویسندگان ایرانی با غیرایرانی ‏ [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 1-33]
  • نقد آسیب‌شناسی کتاب‌های دستور زبان فارسی (مطالعة موردی مبحث شرط) [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 183-204]
  • نقد ساختاری نقد ساختاری کتاب اخلاق اسلامی؛ مبانی و مفاهیم، براساس مدل‌های تحلیل محتوای توصیفی و ارتباطی [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 146-165]
  • نگرش بررسی آمادگی الکترونیکی استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی در یادگیری مهارت‌های زبان (مطالعة موردی زبان عربی دانشجویان دانشگاه شیراز) [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 95-113]
  • نگرش تأثیر آموزش دروس معارف اسلامی بر نگرش و انگیزش دینی دانشجویان(مطالعة موردی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل) [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 255-280]
  • نگرش هستی‌شناسانه لزوم توجه به جایگاه هستی‌شناختی ادبیات در تدوین کتب درسی ادبیات [دوره 24، شماره 47، 1399، صفحه 53-82]

ه

  • هنرهای کامیونیتی مطالعة قابلیت‌های هنرهای جوامع محلی بر مبنای رویکرد آموزش هنر جامعه‌محور (مطالعة موردی: عروسک‌های بازیچه، آیینی و نمایشی) [دوره 24، شماره 46، 1399، صفحه 29-49]