ابراهیم کافوری، کیمیا، ملکی، حسن و علی اکبر خسرو بابادی (١٣٩٤). «بررسی نقش عناصر برنامة درسی کلاین در افت تحصیلی درس ریاضی سال اول دورة متوسطه از دیدگاه شرکای برنامة درسی»، پژوهش در برنامهریزی درسی، دورة ١٢، شمارة ١٧، ص 50ـ62.
شورای برنامهریزی آموزش عالی (1391). برنامة درسی بازنگری شدة دورة کارشناسی رشتة روانشناسی، برنامة بازنگری شده در هشتصد و بیست و چهارمین جلسه مورخ 13/12/1391 به تصویب رسیده است.
ظاهری عبدوند، ابراهیم و جهانگیر صفری (1398). «جایگاه آموزش کارآفرینی در سرفصلهای رشتۀ زبان و ادبیات فارسی با تأکید بر رویکرد رفتاری»، پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی، دورة 23، شمارة 44، ص 76ـ98. doi: 10.30487/rwab.2019.36381
عبداللهزاده، غلامحسین، شریفزاده، ابوالقاسم، عربیون، ابوالقاسم و مهدی طلایی (1391). «شناسایی و اولویتبندی سرفصلها و محتوای دورههای آموزش کارآفرینی براساس کارکردهای کسب و کار»، نامه آموزش عالی، سال پنجم، شمارة 18، ص 89 ـ114.
قره باغی، شراره و زهره سلطان محمدی (1389). «فعالیت یادگیری بحث؛ رویکردی نوین در آموزشهای مجازی»، دوماهنامة علمی- پژوهشی راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، دورة 3، شمارة 1، ص 13ـ14.
ملکی، حسن (1386). برنامه درسی (راهنمای عمل)، مشهد: پیام اندیشه.
وکیلیفرد، امیررضا، میرزایی حصاریان، محمد باقر و نادیا احمدی خلخالی (1398). «فارسی برای اهداف دانشگاهی: تحلیل کتاب فارسی ویژة علوماجتماعی»، پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی، دورة 23، شمارة 44، ص 21ـ 48. doi: 10.30487/rwab.2019.36379
هومن، حیدرعلی (1377). پایههای پژوهش در علوم رفتاری، تهران: سمت.
Alpert, F., Heaney, J. & K. Kuhn (2009). “Internships in marketing: Goals, structures and assessment student, company and academic perspectivesˮ, Australasian Marketing Journal, 17 (1): 36-45.
Beck, J. E. & H. Halim (2008). “Undergraduate internships in accounting: What and how do Singapore interns learn from experience?ˮ, Accounting Education: an International Journal, 17: 151-172.
Brown, C. M., & T. J. Murphy (2005). “Understanding student learning in undergraduate information studies internshipsˮ, Journal of Education for Library and Information Science, pp. 234-247.
Bukaliya, R. (2012). “Assessing the effectiveness of student representative councils in open and distance learning: a case for Zimbabwe in Open Universityˮ, International Journal on New Trends in Dducation and their Implications, 3 (1): 80-90.
Crawford, I., & Z. Wang (2016). “The impact of placements of the academic performance of UK and international students in higher educationˮ, Studies in Higher Education, 41(4): 712-733.
Creswell, J. W. (2013). Research Design: Qualitative, Quantitative, and Mixed Methods Approaches, SAGE, 2014 - Social Science – 273.
Golff, L. (2004). “A new paradigm for business educationˮ, Management Decision, 42, 3)4(: 499-507.
Jones, C. M., Green, J. P. & H. E. Higson (2017). “Do work placements improve final year academic performance or do high-caliber students choose to do work placements?ˮ Studies inHigher Education, 42(6): 976-992.
Krippendorff. Kh. (2003). Content Analysis: An Introduction to its Methodology, London: Sage.
Martin, D. R., & J. E. Wilkerson (2006). “An examination of the impact of accounting internships on student attitudes and perceptionsˮ, The Accounting Educators’ Journal, XVI, pp. 129-138.
McNamara, J. (2009). “Internships: effective work integrated learning for law studentsˮ, Asia‐Pacific Journal of Cooperative Education, 10(3): 229-240.
Moore, L. (2013). Starting the conversation: Using the currier process to make the teaching internship experience more positive and encourage collaborative reflection in internship site schools, Barcelona, Symposium International.
Muhamad, R., Yahya, Y., Shahimi, S. & N. Mahzan (2009). “Undergraduate internship attachment in accounting: the interns’ perspectiveˮ, International Education Studies, 2 (4): 49-55.
Novotorov, A. V. (2001). Perceived Impact of Internship and Practical Training Programs on Professional and Personal Growth: Implications to Agricultural and Extension Education, Iowa: State University, Retrospective Theses and dissertation, 1069, https://lib.dr.iastate.ed/rtd/1069.
Parker III, E. T., Kilgo, C. A., Sheets, J. K. E. & E. T. Pascarella (2016). “The differential effects of internship participation on end-of-fourth-year GPA by demographic and institutional characteristicsˮ, Journal of College Student Development, 57(1): 104-109.
Pernsteiner, A. J. (2015). “The Value of an accounting internship: What do accounting students really gain?ˮ, Academy of Educational Leadership Journal, 19(3): 223.
Razavi, Abbas (1384). “E-learning compared to traditional learningˮ, Journal of Technology Growth, 3: 3-5.
Rose, P. S. (2013). “Recruiting and selecting graduate employees via internshipsˮ, Asia Pacific Journal of Business and Management, 4(2): 39-54.
Scholz, R. W., Steiner, R. & R. Hansmann (2004). “Role of internship in higher education in environmental sciencesˮ, Journal of Research in Science Teaching, 41(1): 24-46.
Shotick, J. A. (2001). “The Impact Rabbi or CT of Children’s Theatre on the comprehension of fundamental economic conceptsˮ, Journal of Entrepreneurship Education, 1, (1): 41-50.
Utah University Counseling Center (2014). Psychology Internship Training Manual 2014-2015, University of Utah.
Walsh, A. (2007). “An exploration of Biggs’ constructive alignment in the context of work‐based learningˮ, Assessment & Evaluation in Higher Education, 32(1): 79‐87.