Toggle navigation
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
فرایند پذیرش مقالات
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
شیوه ارسال مقاله
توضیحات پرداخت هزینه بررسی مقالات
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
دوره و شماره:
دوره 14، شماره 23، آذر 1388، صفحه 1-146
تعداد مقالات:
7
علوم انسانی در صبغه اسلامی
صفحه
7-18
مشاهده مقاله
اصل مقاله
125.88 K
بررسی معیارهای روان شناختی تألیف و تدوین کتابهای درسی دانشگاهی
صفحه
19-35
مشاهده مقاله
اصل مقاله
196.34 K
ارزیابی کتابهای درسی دانشگاهی علوم انسانی بر اساس شاخصهای مطلوب
صفحه
36-58
مشاهده مقاله
اصل مقاله
197.63 K
تأملی بر آراء ویلیام جیمز در پرتو نقد کتاب روان شناسی دین از دیدگاه ولیام جیمز
صفحه
59-76
مشاهده مقاله
اصل مقاله
182.71 K
نیازسنجی سرفصلها و منابع درسی رشته های هنر
صفحه
77-99
مشاهده مقاله
اصل مقاله
226.1 K
جایگاه و نقش یادگیری مبتنی بر حل مسئله در کتابهای درسی الکترونیکی
صفحه
100-116
مشاهده مقاله
اصل مقاله
186.08 K
پیش بایستها و الزامات کتاب درسی دانشگاهی
صفحه
117-138
مشاهده مقاله
اصل مقاله
191.69 K
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 26 (1401)
دوره 25 (1400)
دوره 24 (1399)
دوره 23 (1398)
دوره 22 (1397)
دوره 21 (1396)
دوره 20 (1395)
دوره 19 (1394)
دوره 18 (1393)
دوره 17 (1392)
دوره 16 (1391)
دوره 15 (1390)
دوره 14 (1388)
شماره 23
شماره 22
شماره 21
دوره 13 (1387)
دوره 12 (1386)
دوره 11 (1385)
دوره 10 (1384)
دوره 9 (1383)
دوره 8 (1382)
دوره 7 (1381)
دوره 6 (1380)
دوره 5 (1379)
دوره 3 (1377)
دوره 2 (1376)
دوره 1 (1375)